Alimente pentru dieta de vara

Alimente pentru dieta de vara

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari1254

Voteaza & Distribuie

Descriere

dieta_de_varaIarna e cum e ca nu ne afisam prea mult trupul. Insa cand se apropie vara toata lumea vrea sa scape de kilogramele in plus pentru a arata cat mai bine. Iti venim in ajutor cu o lista de sfaturi simple pe care le poti integra cu usurinta zilnic in dieta de vara. Vei pierde cu siguranta din greutate si vei face fata caniculei din zilele toride mult mai usor. Noteaza-ti ce ai voie sa consumi si ce alimente ingrasa:


1. Apa este principala sursa de hidratare si de a-ti mentine corpul la temperatura potrivita. Daca umiditatea este ridicata, transpiratia nu va mai fi atat de intensa. Apa este cea mai potrivita alegere pentru a impiedica corpul sa se incalzeasca. E recomandat sa bei apa chiar si atunci cand nu simti nevoia.



2. Evita pe cat posibil: cafeaua, sucurile carbogazoase, alcoolul si bauturile ce contin mult zahar. Toate acestea au in compozitie zahar, coloranti si conservanti, de care trebuie sa ne ferim cu totii. Aceste substante au o actiune nociva la nivelul digestiei, sangelui, scad nivelul de minerale si pot sa-ti provoace indigestie. Iar despre efectele zaharului asupra siluetei toata lumea stie.


Obisnuieste-te sa bei cat mai multa apa, sucuri naturale, ceaiuri si bauturi fara zahar. Poate la inceput va fi mai greu, dar rezultatele te vor multumi si te vor motiva mai departe.



3. Cand mergi la cumparaturi, alege alimente usoare, cu bogate substante nutritive si fara grasimi.



4. Cosuma mai putin spanac, ardei iute, ceapa, usturoi, mango. Acestea contribuie la cresterea temperaturii corpului.


dieta_de_vara5. Incearca sa minimizezi consumul de fructe uscate si sa-l maresti pe cel de fructe proaspete.



6. Asigura-te ca fructele si legumele nu lipsesc din dieta ta zilnica. Prepara-ti salate si sucuri naturale fara sa adaugi zahar.



7. Obisnuieste-te sa bei cat mai mult suc de lamaie.



8. Cat de mult cu putinta, incearca sa reduci consumul de sare, alimente picante sau foarte sarate. Corpul tau retine sarea din fructe si legume. Insa sarea anorganica va trebui eliminata. Vei face posibil acest lucru doar daca vei consuma cantitati mari de apa.



9. Uita de prajeli! Grasimea are efect termic asupra organismului, pe langa miile de calorii pe care le contine.



10. Renunta la alimente cu mult zahar, inclusiv mierea. Intr-adevar, organismul tau are nevoie de zahar pentru o buna functionare, insa sursele trebuie sa fie naturale, reprezentate de fructe si legume.