4 alimente pentru iubitoarele de jogging

4 alimente pentru iubitoarele de jogging

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2794

Voteaza & Distribuie

Descriere

joggingNu te poti acomoda cu exercitiile in salile de fitness sau aerobic? Fie ca e vorba de firea ta „antisociala" sau de putinul timp pe care il ai la dispozitie, jogging-ul, usor sau rapid, maratonul sau hickingul in pas alert sunt o alegere nemaipomenita.



Cu singuranta multe dintre voi sunteti de aceeasi parere. Jogging-ul e distractiv, mai ales daca ai si o partenera "de suferinta", si e o alegere perfecta pentru a scapa de kilogramele in plus.



Dar pentru a te mentine in forma si a te feri de accidentari trebuie sa consumi alimente care iti furnizeaza energie si care sa fie un atu in timpul jogging-ului.



Iata care sunt cele 4 alimente perfecte pentru jogging-ul tau:


1. Migdalele


Avand un continut ridicat de vitamina E, delicioasele migdale vor preveni durerile musculare. Proteinele si fibrele din migdale iti vor tonifia musculatura abdominala spre a micsora miscarile burticii tale in timpul jogging-ului.



Pe langa aceasta, le poti savura la micul dejun si le poti lua cu tine pe tot parcursul zilei.


2. Portocalele


Stii si tu ca jogging-ul poate afecta musculatura, dar portocalele iti vin in ajutor. Foarte bogate in vitamina C, vor grabi procesul de vindecare.



Vitamina C te va ajuta sa absorbi mai mult fier, un component mineral care previne oboseala si iti da energie. Mananca zilnic 2 portocale sau fa-ti un fresh din ele.


3. Cartofii dulci (napii)


Legume bogate in carbohidrati (perfecti pentru un plus de energie) si beta caroten, napii iti ofera si minerale precum magneziu si potasiu.



Un cartof mediu are aproximativ 100 de calorii, deci poti manca fara griji unul de doua, chiar de trei ori pe saptamana.


4. Tonul


Pentru a usura refacerea muschilor, alergatorii profesionisti consuma intre 60 si 90 de grame de proteine pe zi (mai mult decat necesarul alergatorilor amatori).



Tonul este o alegere perfecta pentru a-ti atinge limita propusa. Mananca linistita 100 de grame de ton de doua ori pe saptamana.