10 mic-dejunuri dietetice

Detalii

CategoriiSanatate
TaguriFitness
Ultima actualizareMarti 5 august 2014
Vizualizari2122

Voteaza & Distribuie

Descriere

Stim deja ca cea mai importanta masa a zilei este micul dejun. Drept pentru care trebuie sa ii acordam o atentie deosebita si evident SA NU SARIM peste el. Iata 10 sugestii de mic dejunuri sanatoase, satioase si dietetice:



1. Cereale integrale



Deja e un mic-dejun clasic, imprumutat de la americani sau de la alte natii, dar spre deosebire de alte obiceiuri acesta este chiar sanatos. Cerealele sunt satioase, ceea ce inseamna ca te vei simti satula mai mult timp.



2. Banane



Daca chiar nu ai timp pentru micul dejun, optiunea cea mai la indemna sunt bananele. Le poti manca din mers sau stand la calculator la serviciu. Bogate in vitamine si potasiu iti tin de foame cel putin cateva ore.



3. Grapefruit



Unul dintre cele mai sanatoase fructe, grapefruit-ul iti da si energie, pe langa ca iti pastreaza sanatatea. Cu o jumatate de grapefruit tii foamea la distanta toata dimineata.



4. Fructe de padure



O alta varianta de mic dejun este o explozie de vitamine si antioxidanti. Le gasesti in fructele de padure simple si fragede pe care le poti combina cu iaurt sau cu cereale.



5. Paine prajita



Paine e in general unul dintre dusmanii dietei, dar nu si daca din cereale integrale si pe deasupra si prajita. Fie ungi felie cu putina branza, fie cu miere (pentru extra energie), fie arunci peste ea o felie de sunca, painea prajita e un mic dejun sanatos.



6. Iaurt dietetic



La cat de variata e gama de iaurturi, n-o sa fie o corvoada sa alegi unul care iti place. Poti sa-l consumi simplu sau cu cereale si micul dejun iti este asigurat.



7. Lapte



In combinatie cu cerealele, cu biscuti de ovaz sau simplu, laptele iti tine de foame, cel putin o perioada de timp.



8. Oua



La micul dejun, poti consuma ouale in ce forma vrei: omleta (fara ulei), fierte sau ochiuri. Sunt sanatoase, bogate in vitamine si tin tare bine de foame.



9. Batoane din cereale



Se gasesc la supermarket si vin intr-o varietate mare de variante. Poarta cateva in geanta si le poti manca chiar si pe strada pana aungi la serviciu.



10. Cocktail de vitamine



Ori iti storci portocale si iti faci un fresh, ori niste lamai si te delectezi cu o limonada, ori amesteci niste fructe in blender. Dac adaugi si lapte, e gata shake-ul plin de vitamine.