De ce WinMentor iti poate automatiza procesele intr-o firma de comert online

Detalii

Telefon
0729905555
Web
https://scribsoftware.ro
Categorie
Anunturi contabilitate
Modificat
acum 2 luni si 2 zile
Vizualizari
131

Voteaza & Distribuie

Descriere

Care sunt functiile principale ale unui ERP pentru eCommerce

Un business online poate functiona fara probleme in lipsa unui ERP, mai ales daca utilizeaza o solutie eCommerce capabila sa asigure un nivel ridicat de automatizari. Cu siguranta puteti enumera insa rapid cateva activitati care va consuma in prezent un volum considerabil de timp si de care v-ati debarasa fara sa stati pe ganduri. In functie de specificul afacerii dumneavoastra eCommerce, puteti folosi nenumarate functii ale unui sistem ERP. Chiar daca rezultate similare pot fi obtinute si in alte moduri sau cu ajutorul altor solutii, cateva dintre functiile pe care vi le pune la dispozitie un ERP creeaza o valoare cumulata incontestabila pentru orice magazin online:

  • Procesarea de comenzi
Software-ul ERP poate fi de real ajutor in procesarea comenzilor prin automatizarea sau eficientizarea unor pasi precum: rezervarea stocurilor aferente comenzilor, alocarea produselor din depozite pe comenzi sau crearea de documente de transport.

  • Posibilitatea de a face schimbari in bulk
Cea mai frecventa schimbare in platformele eCommerce este cea de preturi. Orice solutie respectabila de eCommerce iti pune la dispozitie o serie de functii pentru a simplifica acest proces, dar un sistem ERP aduce o complexitate mai mare, mai ales in cazul business-urilor cu strategii multi-channel.

  • Inventar precis
Atunci cand un produs este achizitionat, software-ul ERP va modifica automat cantitatile in inventar, astfel incat stocurile sa fie intotdeauna sincronizate intre platforma eCommerce si sistemul ERP. Astfel, sunteti sigur ca nu se pot plasa comenzi pentru produse care nu mai sunt in stoc, vei economisi timp si resurse, iar clientii vor beneficia de cea mai buna experienta de cumparare.

  • Capabilitati CRM
Multe ERP-uri au capabilitati CRM de la inceput (sau pot fi adaugate ulterior). Acestea va ajuta sa centralizati toata informatia legata de clienti si sa legati eficient campaniile de marketing de istoricul unui client sau de situatia financiara curenta a companiei. Ca atare, puteti avea campanii mai targetate, insight-uri mai complete, ambele obtinute cu un efort aproape zero.

  • Rapoarte si situatii concrete si reale
Sunt putine lucruri mai utile in eCommerce decat a sti care este situatia financiara a companiei in orice moment si cum se coreleaza ea cu numarul de comenzi, valoarea acestora si stocurile. Un sistem ERP iti ofera toate aceste informatii in rapoarte usor personalizabile, in formate grafice usor de urmarit si de interpretat.
Cateva beneficii ale integrarii unui magazin online cu un sistem ERP

In ultimul deceniu, au aparut numeroase solutii de automatizare a operatiunilor de business, in special a celor de marketing. Automatizarea campaniilor de email, a mesajelor postate pe social media, a confirmarilor comenzii, a generarii de lead-uri, a actualizarii stocurilor - toate acestea sunt astazi functii de baza ale sistemelor pe care le folosim in fiecare zi.

Integrarea cu un ERP duce toate aceste posibilitati la un nou nivel. Dupa software-ul de automatizare sau industria de integrare a diverselor solutii este ultima mare revolutie. Aceasta piata a crescut constant in ultimii cativa ani si nu pare sa se opreasca prea curand.

De ce?

Pentru ca exista numeroase beneficii in a integra mai multe solutii si a avea acces la date, informatii si rapoarte combinate. Iata cateva dintre aceste beneficii:

  • Reducerea muncii manuale
Actualizarea preturilor pe mai multe canale de vanzare, operatiuni de inventariere se face mult mai rapid si eficient atunci cand sistemele sunt integrate, deoarece toata aceasta munca manuala dispare, lansand loc pentru activitati care alimenteaza cresterea magazinului dumneavoastra.

  • Mai putine erori
Daca spre exemplu in magazinul online inca se lucreaza cu facturi tiparite si cu Excel, atunci stim deja cat de multe erori pot sa apara. Le spunem, in general, erori umane pentru ca apar atunci cand echipa ta are prea multe de facut si nu se mai poate concetra la task-uri aparent cu importanta mica, insa destul de minutioase.
Integrarea sistemelor de baza ale magazinului dumneavoastra online elimina complet aceste erori. Datele sunt migrate automate, flow-ul este in timp real, iar accesul tuturor angajatilor la informatii inter-departamentale este mult simplificat.

  • Cresterea productivitatii
A fost o perioada cand, in magazinele mari, existau oameni platiti exclusiv pentru a indosaria si gestiona acte. Acum acest lucru nu se mai intampla. Majoritatea operatiunilor financiare se desfasoara in soft-uri dedicate, asa ca aveti nevoie doar de oameni foarte bine pregatiti care sa le gestioneze. Productivitatea a crescut deja.
Prin integrarea magazinului dumneavoastra online cu un ERP, ea poate sa creasca si mai mult. Se elimina rapid nevoia de a cere informatii suplimentare via email unor colegi sau de a cauta informatii prin diverse foldere. Totul este centralizat, pentru acces rapid si facil.

  • Cresterea si consolidarea vanzarilor
Acesta este aspectul care ne intereseaza cel mai mult, nu? Integrarea ERP-ului cu magazinul online face vanzarile mult mai simplu de efectuat, mai ales daca lucram cu mai multe canale: magazin clasic, magazin online, vanzari en-gross catre parteneri, vanzari directe pe social media. In lipsa unui sistem ERP, se poate intampla ca stocurile din magazinul fizic sa nu fie actualizate la timp si coroborate cu cele din depozit, astfel ca putem ramane fara marfa exact in perioadele cele mai bune pentru vanzari. Automatizarea stocurilor si comunicarea dintre diversele platforme pe care le folosim prin ERP elimina acest risc.

  • Imbunatatirea serviciilor de customer support
Cumparatorii de azi ne pot contacta via email, social media, telefon sau web chat. Atunci cand o fac, se asteapta ca nnoi sa avem deja toate informatiile despre istoricul lor, pentru a le putea oferi raspunsuri rapide si pertinente. Daca aceste date sunt imprastiate in mai multe sisteme si platforme, va fi extrem de dificil sa oferim aceste raspunsuri rapide si corecte, dar integrarea magazinului online cu sistemul ERP salveaza situatia, oricand. In momentul in care un cumparator initiaza o discutie cu departamentul de support, agentul va avea acces rapid la toate informatiile actualizate despre acel cumparator. Totul intr-un singur dashboard, accesibil cu doar cateva click-uri.

Daca nu aveti inca un ERP si ai nevoie de ajutor, Scribsoftware va sta la dispozitie, pentru a gasi impreuna cea mai buna solutie pentru compania dumneavoastra!