Cum sa iti faci publicitate pe Facebook in mod eficient?

Detalii

CategoriiStiinta
TaguriPromovare online
Ultima actualizareVineri 3 august 2018
Vizualizari1706

Voteaza & Distribuie

Descriere

Orice se vrea a avea vizibilitate in mediul online si nu numai are nevoie de publicitate pe Facebook. Reteaua sociala numara in prezent peste un miliard de abonati, iar cei care se gandesc ca aceasta pierde teren in favoarea altor retele se insala. Facebook continua sa fie mai puternic ca niciodata, atat din punctul de vedere al numarului persoanelor care isi fac cont, cat si din punct de vedere al capacitatii de a dezvolta brand-uri importante, adaptate cerintelor curente ale utilizatorilor si ultimelor tendinte de marketing online.

In prezent, exista posibilitatea de a colabora cu o agentie de comunicare online care iti ofera cele mai bune strategii de publicitate pe facebook pentru ca brand-ul pe care il detii sa ajunga sa fie cunoscut de cine trebuie. Iar pentru acest lucru strategia de promovare este esentiala, fiindca e inutil ca un produs sa fie cunoscut daca nu este cunoscut de cei care doresc sa il si cumpere.

Iata cateva sfaturi bine de stiut pentru ca afacerea ta sa fie promovata corect pe aceasta retea sociala:


  • Creeaza utilizatorului o experienta inedita cu noile aplicatii Facebook

Ad-urile create cu Canvas reusesc sa ofere utilizatorului o experienta full screen deosebita atunci cand dau click pe ele.
Aceasta functie lansata de retea acum cativa ani reprezinta un mix de video-uri, imagini statice, text si mesaje call to action care reusesc sa capteze atentia utilizatorului. Sau cel putin asa ne spun statisticile. Se pare ca 53% dintre cei care vad un astfel de ad dau click pe el. In plus, au si un alt mare avantaj si anume acela ca permit utilizatorului vizualizarea mai multor imagini, texte si filmulete fara ca acesta sa fie trimis spre o alta pagina.

  • Expunerea produselor cu reclame format Carusel

Acest tip de reclama ofera celor care doresc sa-si promoveze produsele si serviciile pe Facebook posiblitatea de a expune pana la 10 imagini si filmulete intr-un singur ad, adica reclama. Sunt eficiente atat pentru desktop-uri, cat si pentru telefoanele mobile.

  • Reclame post-engagement

Deja pagina ta are un numar considerabil de like-uri, dar ai mari dificultati in a ajunge la cei care te urmaresc? Este probabil una dintre cele mai frecvente probleme cu care majoritatea celor care se promoveaza pe Facebook se confrunta in prezent. Algoritmul retelei permite doar ca, organic, o postare sa fie vazuta de un numar limitat de persoane. De exemplu, daca ai 100 de like-uri pe pagina, e posibil ca organic o postare sa ajunga doar la 10-20 dintre cei care au dat like paginii tale. Reclamele post-engagement te ajuta ca postarea sa ajunga la un numar mai mare de oameni. In acest mod strangi mai multe like-uri, comentarii, distribuiri, avand si posibilitatea de a targeta numarul de persoane care vrei sa iti vada postarea.

  • Re-marketing

Este un mod excelent de targetare eficienta pe Facebook fiindca in acest mod stii deja comportamentul unui utilizator si reusesti sa ajungi la el bazandu-te pe o noua strategie, care sa il faca de aceasta data sa iti si cumpere produsul.


  • Experimenteaza audientele similare

Audientele similare sunt cele care reprezinta un nou segment de potentiali clienti. Sunt persoane cu un comportament similar al celor care au interactionat cu brandul si care ar putea avea un comportament identic cu al acestora. Pentru a beneficia la maxim de posibilitatile nelimitate ale unei retele sociale cu publicitate pe facebook, descopera noi modalitati de promovare online, in colaborare cu o agentie de marketing digital. Mai multe informatii, https://fortin.agency/