5 trucuri pentru a-ti motiva colegii in timpul sedintelor

Detalii

CategoriiRegional
TaguriBucuresti
Ultima actualizareSambata 28 aprilie 2018
Vizualizari2029

Voteaza & Distribuie

Descriere

Atunci cand esti intr-o companie si trebuie sa sustii o prezentare, principala temere este cum se vor implica participantii si ce parere isi vor face despre tine. Altfel spus, daca prezentarea ta este banala, asta se va reflecta si asupra participantilor, dar si cum vei fi perceput pe viitor de catre cei care au participat la sedinta pe care ai condus-o.

Ca totul sa fie in favoarea ta, am alcatuit o lista cu 5 sfaturi prin care sa ai o prezentare de succes si sa te bucuri de feedback pozitiv:

Alege un suport modern pentru a-ti sustine prezentarea
Acum, totul este digital, pentru ca este mai usor sa le modifici, sa iti structurezi idei, sa introduci imagini, filmulete, grafice sau statistici. Asta inseamna ca nu vom renunta prea curand la prezentarile in PowerPoint, insa daca vrei sa adaugi sare si piper prezentarii, oricand poti opta pentru o tabla magnetica la pret avantajos, pe care o poti cumpara chiar online, la preturi foarte accesibile.

Starneste interesul din primele minute ale prezentarii
Secretul este sa incepi cu o informati unica, de cea mai buna calitate. Este ca un fel de carlig, care te ajuta sa captezi atentia si sa starnesti curiozitatea. Iar daca esti glumet, apeleaza la un banc si la sarmul personal, care sa dea de gandit asupra a ceea ce va urma.

Zambeste permanent si mentine contactul vizual cu publicul
Cele mai multe prezentari esueaza pentru ca cel care vorbeste isi ascunde privirea de public. Daca zambesti si iti privesti in ochi fiecare interlocutor vei crea impresia de incredere de sine, ca esti mai relaxat si ca nu pare ca vorbesti cu peste 10 oameni, ci ai o discutie amicala cu o cunostinta. Vorbeste rar si apasat, arata ca esti stapan pe cuvinte si ca inspiri siguranta celor din jur.

Foloseste tonalitatea vocii pentru a reduce monotonia
Decat sa ai acelasi ton, mai bine renunti la prezentare pentru ca vei deveni banal si plictisitor. Ca un monolog sa fie cat mai captivant, altereaza frazele scurte cu cele lungi, foloseste tonul vocii pentru a sublinia idei sau cuvinte esentiale, apoi fa pauza de vorbire intre idei.

Aplica regula 10/20/30 prezentarilor in PowerPoint
Te ajuta sa mentii interesul audientei, sa ai o prezentare compacta si usor de urmarit, apoi sa transmiti mesaje cheie fara a te pierde in detalii inutile.

Practic, regula inseamna ca trebuie sa ai doar 10 slide-uri, fiecare continand o idee diferita, prezentarea sa dureze maximum 20 de minute, si niciodata sa nu folosesti un font mai mic de 30 in prezentarile PowerPoint.

https://www.absolutoffice.ro