Campaniile de advertoriale, instrument eficient pentru promovarea online

Detalii

CategoriiIT
Taguriseo, servicii seo
Ultima actualizareVineri 20 octombrie 2017
Vizualizari1987

Voteaza & Distribuie

Descriere

Nu este usor de raspuns la intrebarea: ce trebuie sa stim despre o campanie de advertoriale?

Advertorialele sunt niste niste instrumente digitale extrem de puternice daca sunt corect utilizate, care au capacitatea de a atrage potentiali clienti, a le starni interesul spre anumite produse si servicii si a-i transforma in cumparatori ai acestora si, daca sunt multumiti de calitatea achizitiilor efectuate, chiar in ambasadori ai brandului respectiv.

Data fiind eficienta lor incontestabila, este surprinzator ca inca foarte putini antreprenori le utilizeaza in mod regulat in campaniile pe care le fac pentru a-si promova brandul, precum si produsele si serviciile. Probabil pentru ca bazandu-se in principal pe ideea ca textul scris nu e asa percutant precum imaginile, considera advertorialele simple cuvinte insirate pe niste bloguri, dar precum se cunoaste, forta cuvantului este imensa daca este folosita cu inteligenta.

Ceea ce deosebeste advertorialele de simplele postari online este faptul ca, desi contin, mai ascuns ori mai pe fata, referiri la anumite produse sau servicii pe care le promoveaza, ele ofera si continut interesant, fie legate direct de acestea, fie pe o tema de interes mai general, care are legatura cu ele. Advertorialele bune, desi ofera continut valoros gratuit celor ce au rabdarea ca sa le parcurga in intregime, sunt redactate pentru a genera si un imbold la a actiona, mai precis de a vizita un anumit site al unui brand si a comanda unul sau mai multe produse sau servicii de acolo.

Limbajul prietenos este anume ales pentru a-l atrage ca un magnet pe cititor, pentru a-l prinde in mrejele sale si a-i produce anumite emotii puternice. Advertorialele reprezinta asadar un mijloc excelent de a promova un brand sau un produs ce nu trebuie ignorat. Ele pot ca sa insoteasca si anumite promotii speciale, inclusiv campanii de pretestare. Un produs sau serviciu ce urmeaza a se lansa poate fi adus mai usor in atentia potentialilor cumparatori daca se utilizeaza, alaturi de alte metode de publicitate si campaniile de advertoriale.

De retinut este faptul ca un advertorial bun este acela ce ofera valoare, aduce elemente de noutate, genereaza buzz in jurul lui, devine viral si este impartit cu alti useri. Este bine de stiut ca nu conteaza atat numarul blogurilor pe care se publica advertoriale referitoare la o anumita tema, cat mai ales calitatea blogului respectiv, daca influenta lui este suficient de mare, daca in jurul lui exista o comunitate interesata de subiectul in cauza.

In orice caz, cand se alege un blog pentru o campanie de advertoriale trebuie ca sa se ia in calcul nu neaparat traficul lunar al acestuia, ci numarul utilizatorilor ce au fost interesati in trecut de articole cu tematica similara aceleia careia i se circumscrie si campania ce urmeaza a fi facuta.Masurarea eficientei unui articol de tip advertorial se refera, de asemenea, la cati utilizatori l-au citit, au intrat pe site-ul brandului respectiv si chiar au achizitionat produsului, precum si cati dintre cei ce au lecturat textul publicitar respectiv au dat share transformandu-l intr-un articol viral.

O firma nu poate porni singura o campanie bazata pe advertoriale, are nevoie de o agentie specializata, daca vrea sa investeasca in mod eficient banii pentru promovare.

Asadar, întotdeauna apelati la specialisti - https://digitalmetrics.ro