Sari la conținut
Forum Roportal
Roxana27Magda

Cine mi se alatura in cautarea unui job in strainatate ?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna!

Imi doresc, la fel ca majoritatea romanilor un loc de munca care sa imi permita o viata decenta, motiv pentru care m-am decis sa incep o viata noua in strainatate. Din pacate cunostintele mele sunt prin Spania asa ca in momentul de fata nu au cum sa ma ajute cu un job deoarece economia Spaniei este in declin asa ca m-am decis sa caut loc de munca in tarile in care se vorbeste engleza sau franceza . Mentionez ca nu sunt nici inginer nici medic motiv pentru care este destul de greu, experienta am in domeniul serviciilor, managementului si varsa de 27 ani.

Agentiile de recrutare .......nu are rost sa deschid subiectul.

Mai este cineva in situatia mea? Fara ajutor din partea familiei/prietenilor ? Daca da eu propun sa ne ajutam reciproc pentru a putea duce o viata decenta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

propun sa ne ajutam reciproc pentru a putea duce o viata decenta

 

La casatorie te-ai gandit??? ca de cautat munca, e lucru pentru o persoana!!! computerul faciliteaza operatiunea de cautat munca, intri pe site, postezi CV si ce se mai cere si te uiti si pe o pagina de socializare in France ca nu se stie niciodata ce oportunitati se mai ascund. Ingrijit persoane am auzit ca te pune pe picioare, am auzit doar de la persoane pe care le cunosc de o viata!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri