Sari la conținut
Forum Roportal
Stefi777

ce tip de viza imi trebuie?

Postări Recomandate

Salutare!

Stie cineva ce fel de viza (ce litera) imi trebuie ca sa merg in SUA la o conferinta de lit. comparata, organizata de o universitate din SUA? Adaug ca sunt profesor (de liceu), asistent de cercetare si doctorand in Romania.

Mersi mult, astept sugestiile voastre, ale celor care ati mai trecut prin ceva asemanator!

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de viza (ce litera) imi trebuie ca sa merg in SUA la o conferinta de lit.

 

 

De ce te preocupa litera de Viza??? stie Ambasada de care sa-ti puna pe pasaport daca altfel te califici care iar depinde de ei, nu de noi.

Este de preferat sa ai o scrisoare de la acea Conferinta de lit. (nu stiu ce inseamna aceasta prescurtare si nici la ghiseu nu va ghici nimeni) ca te invita la Universitate si tu de aici ai bani sa te intretii pe perioada cat vei petrece in State sau care ar fi aranjamentul hotarit de gazdele americane.

Nu inteleg de ce nu universitatea incepe procedura de adus invitatii sa faciliteze procurarea vizelor. Pan-la urma nu conteaza de care viza se ofera, poa-sa fie si de mireasa, numai sa-l dea!!! Succes!

 

Pasaport valabil cel putin 1 an inca dar si Buletinul si Permisul de Conducere.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi!

Am lamurit-o, cica trebuie B1 - o spun pt cei care sunt sau vor fi in aceeasi situatie.

Am nevoie de litera pt ca mi-au cerut-o la banca, atunci cand a trebuit sa platesc taxele. Litera urma sa fie trecuta pe un formular care ajunge - bineinteles - la ambasada.

Iar "lit. comparata" inseamna "literatura comparata".

Mersi oricum pt ajutor si sper sa fie bine!

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cica trebuie B1 ...