Sari la conținut
Forum Roportal
G5xzd

Competitivitatea destinatiei turistice Romania

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna tuturor. Ma numesc Alina si sunt studenta in ultimul an de masterat la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor din Cluj Napoca. As dori sa realizez o analiza cu privirea la competitivitatea Romaniei ca destinatie turistica.Ma voi folosi de acest studiu pentru elaborarea Lucrarii de Dizertatie. Pentru aceasta am realizat un chestionar de care ma voi folosi in mare parte. Rugamintea mea pentru voi, iubitorii de calatorii, ar fi sa ma ajutati cu acest studiu, exprimandu-va parerile completand cele 26 de intrebari ale chestionarului. Dureaza doar cateva minute, si in plus ma veti ajuta foarte foarte mult. Va multumesc tuturor!

Completarea chestionarului se face on-line pe adresa:

 

http://www.isondaje.ro/sondaj/260599844/

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa completez chestionarul, dar n-am putut trece de punctul 14. Mi se afisa: Vă rugăm să alegeți toate răspunsurile! Ei bine, eu nu vreau sa le aleg pe toate, ca n-o sa ma apuc acum sa spun lucruri pe care nu le-as face, doar de dragul completarii unui sondaj :doh:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa completez chestionarul, dar n-am putut trece de punctul 14. Mi se afisa: Vă rugăm să alegeți toate răspunsurile! Ei bine, eu nu vreau sa le aleg pe toate, ca n-o sa ma apuc acum sa spun lucruri pe care nu le-as face, doar de dragul completarii unui sondaj :doh: