Varalamare 3112 Raportează post Postat Mai 8, 2012 Daca ar fi sa faci un top al filmelor care ti-au placut, care ar fi primele 10 ? PS: nu neaparat in ordinea preferintelor; nu trebuie sa explici de ce; pur si simplu primele 10 filme preferate care iti vin in minte. 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Canaris 966 Raportează post Postat Mai 18, 2012 1Cleopatra Cu Liz Taylor si R.Burton 2)Caderea Romei 3)Zile si nopti 4)Mihaai Viteazu- Amza Pellea 5)Ben Hur 6)Ziuacea mai lunga.Overlord 7)Un taxi pt Tobruck 8)Tween Peeks 9)Hair 10 Vagabondul 2 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Renaissance'91 6088 Raportează post Postat Mai 18, 2012 (editat) 01. Shawshank Redemption (1994) 02. Inglorious Bastards (2009) 03. Requiem for a Dream (2000) 04. Schindler's List (1993) 05. The Andromeda Strain (1971) 06. Identity (2003) 07. K-PAX (2001) 08. Alien (1982) 09. Hibernatus (1969) 10. Valkyrie (2008) Editat Mai 18, 2012 de Renaissance'91 2 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
The Bitch 15151 Raportează post Postat Mai 18, 2012 (editat) Nu neaparat in ordinea asta... Cleopatra (1963) Gone with the Wind Star Wars Avatar Kingdom of Heaven Wuthering Heights (La rascruce de vanturi) Scarface The Godfather Lord of the Rings Grease Editat Mai 18, 2012 de Naeema 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Icebreaker* 3782 Raportează post Postat Mai 18, 2012 Daca ar fi sa faci un top al filmelor care ti-au placut, care ar fi primele 10 ? PS: nu neaparat in ordinea preferintelor; nu trebuie sa explici de ce; pur si simplu primele 10 filme preferate care iti vin in minte. perfect, dar nu vad topul tau, iar cand deschizi un topic fara sa partcipi la el, "spune" lucruri nu tocmai placute.:spiteful: 1 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Varalamare 3112 Raportează post Postat Mai 18, 2012 Apocalypto (2006) Schindler's List (1993) V for Vendetta (2005) The Human Centipede II (Full Sequence) (2011) Downfall (2004) Terminator 2: Judgment Day (1991) The Untouchables (1987) Enemy at the Gates (2001) Defiance (2008) The Strangers (2008) Harry Brown (2009) Eden Lake (2008) Freeway Killer (2010) Max Manus: Man of War (2008) Casualties of War (1989) The Grey Zone (2001) Flesh+Blood (1985) Gran Torino (2008) The Village (2004) The Girl Next Door (2007) The Cell (2000) Army of Crime (2009) The Counterfeiters (2007) Mulholland Falls (1996) Runaway Train (1985) The Reader (2008) The Man from Earth (2007) Dark City (1998) Come and See (1985) Wolf Creek (2005) 21 Grams (2003) Straw Dogs (1971) The Abyss (1989) Blood Diamond (2006) Dinner for Schmucks (2010) 3 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Amarena 13832 Raportează post Postat Mai 18, 2012 (editat) 10, parca ziceai Millenium Tacerea mieilor-Dragonul rosu-Hannibal rising-Hannibal Eyes wide shut Schindler's list La vita è bella Anne Frank The reader Valkyrie Defiance The way back The Shawshank redemption The help The illusionist Memento etc etc etc.. prea multe, nu pot sa ma hotarasc doar la 10.. numai alea de razboi care mi-au placut sunt mai mult de 10. Editat Mai 18, 2012 de Amarena 2 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Indigo 1 3462 Raportează post Postat Mai 19, 2012 sa vedem cam care ar fi preferintele mele !! Kill Bill I+II ( pur si simplu il ador pe Quentin Tarantino si asta mi se pare cel mai reusit film al lui) Matrix (toate seriile) 300 (2006) A Beaautiful Mind (2001) The Shawshank Redemption (1994) Schindle's List ( 1993) Inception (2010) Scent of a Woman (1992) The Silent of the Lambs (1991) Rain Man ( 1988) Forest Gump (1994) Lawrence of Arabia (1962) La Strada - Federico Fellini -- nu pot rata un film de acst regizor - este n maestru ( 1954) Zorba Grecu ( 1964) asta asa ca sa fac cat de cat o selectie; sunt mai mult de 10 dar chiar mi-au placut cand le-am vazut ! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
resemnat 24 Raportează post Postat Iunie 4, 2012 01. the shawshank redemption 02. a man apart 03. rab na di jodi (un cuplu creat de dumnezeu) 04. a walk 2 remember 05. 21 blackjack - the last casino 06. 300 07. fast tracks no limit 08. undisputed (toate 3) 09. 2012 10. clash of the titans...... ...si lista ar putea continua!!! doar ca astea mi.au venit acum in minte!!! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
whosyourdady 74 Raportează post Postat Octombrie 27, 2012 ia sa vad care sunt 10 filme care mi-au placut si care imi vin acum in minte: Kill Bill (ambele volume) Batman (seria de filme a lui Christofer Nolan, cu Christian Bale in rolul principal) Regatul Cerului (Kingdom of Heaven, varianta Director's Cut) Rocky (seria) Terminator (seria, chiar si al patrulea) Death Race (ambele; nu sunt filme de top insa am gasit in ele cam tot ce-as vrea de la un film de actiune) Saw (ramane cea mai buna serie horror vazuta, depasing Hellraiser-ul lui Clive Barker) Taxi (seria de comedii frantuzesti cu Samy Nacery si Frederic Diefenthal) I am legend (imi plac filmele (post)apocaliptice asa ca trebuia sa pun si un film cu aceasta tema in top) Operatiunea Monstrul (ca sa pun si un film romanesc) poate voi reveni cu un top 11-20 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri