Sari la conținut
Forum Roportal
sakhira

Imunitatea in HCV

Postări Recomandate

Tratament

Sunt membra noua al acestui site,am 28 ani si de 4ani sunt bolnava de hepatita C,pe langa un diabet zaharat insulino dependent de la 13 ani.Am facut tratament cu pegintron si ribavirina,dupa o punctie hepatica ,care pt mie a fost groaznica.Tratamentul l-am suportat doar 8 luni pt ca incepusem sa ma simt foarte rau si asa am facut o hipotiroidie.Nici nu vreau sa ma gandesc prin cate am trecut.De multe ori ma intreb cu ce l-am suparat pe D-zeu.

Ma simt aprox bine ,mai sunt si zile proaste,insa ce as vrea sa stiu e daca cineva stie vreo metoda prin care sa-mi creasca imunitatea.Sunt as medicala intr-un lab de analize(asa m-am pricopsit cu HCV) si elecroforeza mea e tare proasta.

Va multumesc,D-zeu sa va ocroteasca.

Editat de garga

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
ca sa intelegcorect tratamentul nu a functionat la tine?...

Tratamentul,zic eu mi-a folosit,transaminazele s-au normalizat dupa interferon,insa &GT-ul din electroforeza proteinelor mi-e mereu mic,ceea ce dovedeste ca imunitatea mea lasa de dorit.Nu stiu daca asta se datoreaza hepatitei C sau diabetului.Mi-am facut viremia de curand si nu prea stiu sa interpretez rezultatul(deocamdata nu am ajuns la medicul meu):<600ui/ml(457ui/ml),nu prea inteleg nimic din acest rezultat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna Geanina,

 

Referitor la imunitate, eu nu cred ca se trage de la diabet.

Si eu am diabet, ce-i drept de putin timp, dar nu am avut nici o

problema cu imunitarul datorita diabetului.

Mai degraba problemele tale pot fi cauzate de efectele secundare

ale tratamentului cu interferon si ribavirina.

Si eu am avut probleme mari cu imunitatea in timpul tratamentului.

Atunci eu am luat din greu echinaceea sub forma de capsule de la HOFIGAL si

sunt sigur ca asta m-a ajutat foarte mult, am simtit asta si s-a cunoscut la analize.