Andreyvrj 0 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2011 Buna seara, Nu e prima data cand patesc chestia asta. Astazi mergeam, am schimbat a 4-a si mi-a murit motorul. Am vazut ca mi s-au aprins becurile de la bord. Eu banuiesc ca e din cauza ca am luat piciorul de pe ambreiaj si nu am accelerat, pt ca am mai observat odata chestia asta, atunci eram cu ochii in bord si am calcat ambreiajul cand am vazut ca mi se aprind becurile si nu s-a mai oprit motorul. Ce parere aveti? Si cel mai important, dupa ce mi s-a oprit motorul eu o aveam in viteza(cum am spus, a 4-a) si am mers cam 50-80 m pt ca nu ma puteam opri imediat ca aveam masini in spate? Pot pati motorul sau cutia ceva? Masina de mers merge bine, si mi-a pornit foarte bine. Va multumesc Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2011 In cazurile in care miscarea se transmite de la roti la motor, motorul fiind oprit, cureaua de distributie e cea care poate suferi traume datorita socurilor ce apar. Cu urmari dezastruoase, desigur. De aceea, la motoarele cu distributia pe curea dintata, e nerecomandata pornirea motorului prin tragere-impingere. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Andreyvrj 0 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2011 In cazurile in care miscarea se transmite de la roti la motor, motorul fiind oprit, cureaua de distributie e cea care poate suferi traume datorita socurilor ce apar. Cu urmari dezastruoase, desigur. De aceea, la motoarele cu distributia pe curea dintata, e nerecomandata pornirea motorului prin tragere-impingere. si ce-mi recomanzi sa fac? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
hans 517 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2011 sa eviti repetarea fenomenului. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Andreyvrj 0 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2011 sa eviti repetarea fenomenului. COnsideri ca am vreun motiv de ingrijorare? Adica a patit ceva motorul sau cureaua de distribuite? Cureaua am schimbat-o acum 14000 km Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Dorin12345 6 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2011 Buna seara, Nu e prima data cand patesc chestia asta. Astazi mergeam, am schimbat a 4-a si mi-a murit motorul. Am vazut ca mi s-au aprins becurile de la bord. Eu banuiesc ca e din cauza ca am luat piciorul de pe ambreiaj si nu am accelerat, pt ca am mai observat odata chestia asta, atunci eram cu ochii in bord si am calcat ambreiajul cand am vazut ca mi se aprind becurile si nu s-a mai oprit motorul. Ce parere aveti? Si cel mai important, dupa ce mi s-a oprit motorul eu o aveam in viteza(cum am spus, a 4-a) si am mers cam 50-80 m pt ca nu ma puteam opri imediat ca aveam masini in spate? Pot pati motorul sau cutia ceva? Masina de mers merge bine, si mi-a pornit foarte bine. Va multumesc e benzina cu injectie multi point ? adica ai clapeta de acceleratie ? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
derilen 0 Raportează post Postat Noiembrie 13, 2011 Buna seara, Nu e prima data cand patesc chestia asta. Astazi mergeam, am schimbat a 4-a si mi-a murit motorul. Am vazut ca mi s-au aprins becurile de la bord. Eu banuiesc ca e din cauza ca am luat piciorul de pe ambreiaj si nu am accelerat, pt ca am mai observat odata chestia asta, atunci eram cu ochii in bord si am calcat ambreiajul cand am vazut ca mi se aprind becurile si nu s-a mai oprit motorul. Ce parere aveti? Si cel mai important, dupa ce mi s-a oprit motorul eu o aveam in viteza(cum am spus, a 4-a) si am mers cam 50-80 m pt ca nu ma puteam opri imediat ca aveam masini in spate? Pot pati motorul sau cutia ceva? Masina de mers merge bine, si mi-a pornit foarte bine. Va multumesc Verifica cablul de masa dintre caroserie si motor/baterie si motor. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Kostyrapper 178 Raportează post Postat Noiembrie 26, 2011 Salutare, am o Alfa 156 2.0 TS are o problema foarte enervanta, se opreste in mers, o las 15 minute 20 si porneste la prima, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Acum si cu motorul la relanti se opreste imi apare injectia in bord si nu porneste, patesc treaba asta de mai multe ori pe zi, cand porneste merg cat merg apoi brusc moare motoru si pot sa dau la automat o ora ca degeaba,daca o las 30-40 min pleaca iar si mai pot face 10- 15 km, daca o opresc eu si ii dau cheie porneste normal, din ce in ce mai grav e, daca merg incet cu ea se opreste tot mai des, daca o turez tare sii ii dau sa traga nu am probleme cu ea, foarte rar, dar cum merg incet sau o las la relanti e gata nu o mai pornesc vreo jumate de ora am pus-o pe tester mi-a dat 5 erori, P0170 Reglare lambda in afara zonei max. , P0500 Senzor viteza de deplasare Semnal neplauzibil, U1600 Blocare pornire, P1512 Reglare relanti , zona de reglare la limitator min. si P0335 Senzor turatie fara semnal, la service mi-au zis ca ar trebui si bujiile schimbate, filtru de benzina, dar nici ei nu stiau sa imi spuna sigur, nu prea am bani acuma sa cumpar piese la nimereala sa ghicesc ce e baiu .Daca stie cineva sigur care e problema, Multumesc anticipat!!! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
The Unknown 15043 Raportează post Postat Noiembrie 26, 2011 Si pe mine a inghetat motorul intr-o intersectie cu 10 benzi, eu in mijloc gata sa iau la stanga si cand sa pornesc ... o ia aiurea spre trotoar directia intr-un stalp electric. Am oprit si i-am dat drumul din contact si mergea ca nou, ce miracol??? asta intr-o fractiune de secunda de judecata, dupa ce ma vazusem deja intr-o explozie!!! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri