Sari la conținut
Forum Roportal
cocacola

Sarcina - este sau nu este -

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Buna!

Am si eu un mare necaz, va rog sa imi scrieti daca puteti sa ma ajutati intr-un fel:

Am 21 de ani sunt studenta si necasatorita, prietenul meu (stabil si unic) este si el student, ne vedem numai in weekenduri deoarece invatam in loc diferite, sexul a fost intotdeauna protejat cu prezervativ si cu toate astea cred ca am ramas insarcinata(mi-a intarziat ciclul o sapt, ceea ce mie nu mi se intampla), urmeaza sa merg la medic in urmatoarele zile, mai vreau sa astept o zi doua, poate......................

Oricum intrebarea mea e legata de intreruperea de sarcina, caci asta voi face din pacate daca este sa fie sarcina, daca ati trecut prin asa ceva v-as fi f recunoscatoare sa imi spuneti cum a decurs procedura si cum v-ati simtit (fizic, cvaci phihic sigur nu a fost usor) in timpul interventiei si dupa.

Va f f f multumesc!!!

:blink:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Buna!

Am si eu un mare necaz, va rog sa imi scrieti daca puteti sa ma ajutati intr-un fel:

Am 21 de ani sunt studenta si necasatorita, prietenul meu (stabil si unic) este si el student, ne vedem numai in weekenduri deoarece invatam in loc diferite, sexul a fost intotdeauna protejat cu prezervativ si cu toate astea cred ca am ramas insarcinata(mi-a intarziat ciclul o sapt, ceea ce mie nu mi se intampla), urmeaza sa merg la medic in urmatoarele zile, mai vreau sa astept o zi doua, poate......................

Oricum intrebarea mea e legata de intreruperea de sarcina, caci asta voi face din pacate daca este sa fie sarcina, daca ati trecut prin asa ceva v-as fi f recunoscatoare sa imi spuneti cum a decurs procedura si cum v-ati simtit (fizic, cvaci phihic sigur nu a fost usor) in timpul interventiei si dupa.

Va f f f multumesc!!!

:blink:

singurul gand este avortul? :stars:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri