Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Salutari si nu in ultimul rand, LA MULTI ANI!

 

Am o problema si nu stiam unde sa o incadrez, asadar, imi cer scuze daca am postat-o la categoria gresita. Eu unul sunt din Bucuresti si pe 13 ianuarie trebuie sa ajung in Sighetul Marmatiei. Acum, din cauza unor probleme de sanatate, nu mai am voie sa sofez mult timp(mai mult de max. 4 ore). Deci, ca si rezolvare, mi-ar ramane trenul, insa eu sunt afon in materie de mers cu trenul si de aceea va cer si eu un pic ajutorul. Ce tren trebuie sa iau, ce complicatii pot aparea pe drum(gen "schimba la statia X") si mai ales...Sighetul Marmatiei e oras mare? :huggles:

In principiu sunt interesat de cum as putea sa ajung acolo cu trenul...

Mii de scuze daca am fost prea aiurit in detalii :hi:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este un tren accelerat cu nr 1643, cu plecare la ora 16 din Bucuresti Nord

Ajunge la 7:41 (dimineata a doua zi) in Sighet.

Am fost eu anul trecut. Mi-am luat bilet la vagon de dormit, din acela cu 2 locuri dar cred ca exista si cusete care probabil sunt mai ieftine (la vagon de clasa cred ca e fff obositor) si nu am schimbat nimic (desi trenul s-a sucit de nu stiu cate ori ca directie). M-am culcat in Bucucresti si m-am sculat in Sighet, am dormit lemn.

Asa am facut si la intoarcere.

Luati bilet dinainte de la casa de vagoane de dormit (in holul cu fostele case de clasa I).

Calatorie placuta!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am platit pentru mine si fiica mea (eleva) la vagon de dormit clasa I (cu doua paturi in cabina), dus-intors, vreo 550 Ron (din care cam 350 a fost pentru mine, restul pentru biletul fiicei mele).

Nu stiu daca s-a mai scumpit de anul trecut.

La vagon de dormit clasa I e maximul de pret. La cuseta este mai ieftin dar nu stiu cat. Cel mai bine este sa intrebati la gara sau la o agentie CFR.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Elkészült a Debrecen és Nagyvárad közötti autópálya

Intre Debrecen si Nagyvárad/Oradea se poate circula de azi pe Freeway!!! 

am citit in ziar maghiar ...     autopro.hu/gazdasag/elkeszult-a-debrecen-es-nagyvarad-kozotti-autopalya/406052?utm_source=startlap.hu&utm_medium=referral

Intr-o zi foarte nefericita s-a intamplat evenimentul fericit, cand ungurii au inchis granitele in interes de CoVid, la ordini din Bruxelles.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

România s-a unit cu Ungaria pe autostradă. Este cea mai bună veste pentru România

România s-a unit cu Ungaria pe autostradă. Este cea mai bună veste pentru România

Harta asta nu prea este defolos dupa cum vad, sper ca intre timp s-a mai terminat cativa km de sosea macar, dar cum de n-are ziarul ceva updated daca se vrea lauda cu ceva??? 

 

capital.ro/romania-s-a-unit-cu-ungaria-pe-autostrada-este-cea-mai-buna-veste-pentru-romania.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

România își face planuri mari de autostrăzi în 2021. Când va fi gata primul tronson???  Nu se stie!!!

Sint doar promisiuni nu fapte, daca nici 24 de km nu se termina pe an, se viseaza inca mult timp la drumuri rapide!!!  Insa spre Sighetu-Marmatiei de nici unde nu exista un drum care sa se poate compara cu vest-ul.  Va mai rece timp, se va arde tot ce a fost atins de COVID si dupa aceea reconstruit industria Hoteliera si Turistica.  Nu cred ca cineva e interesat sa se culce in camere pe unde au trecut si infectati dar nu s-a stiut.   Paralel cu drumul ar trebui construit si hoteluri langa marginea autostrazii, ar fi mai rentabil cheltuiala!!!

România își face planuri mari de autostrăzi în 2021. Când va fi gata primul tronson | Evenimentul Zilei (evz.ro)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai proastă șosea din România intră în reabilitare. Vor fi noi restricții și mai mulți nervi – Evenimentul Zilei (evz.ro)

Se schimbă viteza la la unul dintre cele mai proaste drumuri din România. Este vorba despre DN68A Margina – Holdea, ruta de ocolire a bucăţii care lipsește din A1 Sibiu – Nădlac. Se vor face lucrări la această șosea pe care însuși Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, a catalogat-o ca fiind „o rușine națională”.

*Doar acum a devenit „o rușine națională”???   Ultima oara in Romania pe acest tronson am iesit spre west, era un dezastru, daca nu era verisoara cu noi, inaintea noastra in masina cu sirena, intarziam si avionul din Viena la Zurich ca sa prindem cursa spre America.  Da' ce am patit de la Brasov la Sibiu si de acolo la Arad, nu vreau sa plictisesc pe nimeni, n-au decat sa treaca pe acolo ca au masini, intr-o zi aglomerata de vara cu o ploaie torentiala de nu se vede pan-la 5 cm inainte.   Prea mult s-a asteptat, aproape 20 de ani  si inca e doar un plan. :mad: 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

”În toamna acestui an se va circula pe autostrada Sebeș – Turda”. Promisiunile președintelui Aktor – Evenimentul Zilei (evz.ro)

"10-4" = in limbaj de soferi pe drum in America si politisti, inseamna ca s-a inteles, a copiat ce i s-a transmis ... ca vor circula TIR-uri destule sper si pe acest tronson.  Am luat la cunostinta daca ne promite D-l Aktor din poza sau e unu e cu promisiuni iar altul cu banii!  El neaparat trebuie sa scoata acel ceva de pe frunte ca nu va dispare singur, ci va creste si-i strica aspectul.

  

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se caută un drum între China și România care ar fi existat înainte de celebrul Drum al Mătăsii – Evenimentul Istoric

Si se va gasi acea cale de comunicare care duce in China!!!   Daca a fost odata, va mai fi inc-odata valabil si util pentru comert pentru o vreme.   

Preocupari urgente, credeam ca drumurile interne sint mai importante de refacut ai aneliorat decat aceasta din povestile de 1001 de nopti.

Totul cade pe Plan B, lumea nu merge niciunde, se va rescrie istoria pe spate de camila, iarasi. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×