Sari la conținut
Forum Roportal
Cristina 06

Centre de plasament

Postări Recomandate

Buna ziua,

Numele meu este Cristina si sunt studenta la psihologie in ultimul an. Am nevoie de ajutor pentru lucrarea de licenta. tema lucrarii se numeste STIMA DE SINE LA COPII ABANDONATI. Cine ma poate ajuta cu un numar sau adresa de contact a unui centru de plasament din timisoara sau din jud timis? am nevoie de circa 30 de copii in jurul varstei de 12 ani pentru completarea unui chestionar. Astept un raspuns pe forum sau pe adresa mea de email cristina.alexandra06@yahoo.com.

Va multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Buna ziua,

Numele meu este Cristina si sunt studenta la psihologie in ultimul an. Am nevoie de ajutor pentru lucrarea de licenta. tema lucrarii se numeste STIMA DE SINE LA COPII ABANDONATI. Cine ma poate ajuta cu un numar sau adresa de contact a unui centru de plasament din timisoara sau din jud timis? am nevoie de circa 30 de copii in jurul varstei de 12 ani pentru completarea unui chestionar. Astept un raspuns pe forum sau pe adresa mea de email cristina.alexandra06@yahoo.com.

Va multumesc

 

Esti sadica? Vrei sa vorbesti in casa spanzuratului despre funie?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum va simtiti ? Va ganditi vreodata la parintii vostri ? Cum crezi ca arata mama ta ? :lol:

 

Chestiile astea imi aduc aminte de "tovarasii mei", scursurile societatii - jurnalistii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Esti sadica? Vrei sa vorbesti in casa spanzuratului despre funie?