România
Roportal.ro

Dureri foarte mari de oase

Început de radu_ciprian, Vin 12 nov 2010 · 0 răspunsuri · 3.133 vizualizări

radu_ciprian6 mesaje#1

buna ziua.

din luna oct.2008,am inceput tratamentul cu interferon+peg. si dupa 6 luni de tratament,am fost nevioit sa-l intrerup deoarece interferonul m-ia afectat glanda tiroida si am fost diagnosticat cu "MIXEDEM"

Am deja 2 ani de cind am intrerupt tratamentul si am in continuare dureri f.mari de oase,in special noaptea,uneori simt ca din corpul meu se emana o temperatura,fenomene pe care le-am avut in timpul tratamentului.Precizez ca reactiile adverse in timpul trat. au fost f.multe si f.puternice.

daca cineva s-aconfruntat cu asa ceva sau se confrunta in prezent,

Rog sa-mi spuna si mie,daca asa trebuie sa se mai intimple,dupa o perioada asa mare dela intrerupera tratamentului.

Multumesc,

CIPRIAN.

Editat Sâm 13 nov 2010 15:50

← Înapoi la Hepatita