1ABC 0 Raportează post Postat Ianuarie 9, 2006 Bine v-am gasit! Am citit doar cateva mesaje din capitolul "infiintarea unei afaceri" si ma bucur sa vad ca exista mult interes pentru acest subiect. Dupa ce sunt rezolvate toate problemele legate de infiintarea unei firme, trebuie concentrate toate eforturile pentru planificarea si dezvoltarea afacerii: 1. stabilirea unei oferte clare de produse si servicii 2. identificarea pietei-tinta: localitatea/zona, tipul clientului (pers fizice/juridice), nivelul veniturilor etc 3. cunoasterea concurentilor directi: produse, canale de distributie, preturi, forme de promovare 4. elementul de diferentiere fata de ceilalti concurenti 5. investitii necesare si surse de finantare 6. personal: numar, pregatire profesionala, atributii 7. publicitate continua, adecvata pietei-tinta 8. organizarea activitatii de aprovizionare, desfacere, promovare, etc 10.evidenta veniturilor si cheltuielilor pe tipuri de activitati si produse 11. evidenta incasarilor si platilor Managerul trebuie sa intocmeasca si sa actualizeze permanent informatiile necesare pentru mentinerea afacerii. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
OacOac 11 Raportează post Postat Februarie 7, 2006 Bine v-am gasit! Am citit doar cateva mesaje din capitolul "infiintarea unei afaceri" si ma bucur sa vad ca exista mult interes pentru acest subiect. Dupa ce sunt rezolvate toate problemele legate de infiintarea unei firme, trebuie concentrate toate eforturile pentru planificarea si dezvoltarea afacerii: 1. stabilirea unei oferte clare de produse si servicii 2. identificarea pietei-tinta: localitatea/zona, tipul clientului (pers fizice/juridice), nivelul veniturilor etc 3. cunoasterea concurentilor directi: produse, canale de distributie, preturi, forme de promovare 4. elementul de diferentiere fata de ceilalti concurenti 5. investitii necesare si surse de finantare 6. personal: numar, pregatire profesionala, atributii 7. publicitate continua, adecvata pietei-tinta 8. organizarea activitatii de aprovizionare, desfacere, promovare, etc 10.evidenta veniturilor si cheltuielilor pe tipuri de activitati si produse 11. evidenta incasarilor si platilor Managerul trebuie sa intocmeasca si sa actualizeze permanent informatiile necesare pentru mentinerea afacerii. Planul de afaceri ti-l poate face economistul sau o firma de consultanta. Contra cost te pot ajuta :crazy: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri