Sari la conținut
Forum Roportal
1ABC

Managementul afacerii

Postări Recomandate

Bine v-am gasit!

 

Am citit doar cateva mesaje din capitolul "infiintarea unei afaceri" si ma bucur sa vad ca exista mult interes pentru acest subiect.

Dupa ce sunt rezolvate toate problemele legate de infiintarea unei firme, trebuie concentrate toate eforturile pentru planificarea si dezvoltarea afacerii:

1. stabilirea unei oferte clare de produse si servicii

2. identificarea pietei-tinta: localitatea/zona, tipul clientului (pers fizice/juridice), nivelul veniturilor etc

3. cunoasterea concurentilor directi: produse, canale de distributie, preturi, forme de promovare

4. elementul de diferentiere fata de ceilalti concurenti

5. investitii necesare si surse de finantare

6. personal: numar, pregatire profesionala, atributii

7. publicitate continua, adecvata pietei-tinta

8. organizarea activitatii de aprovizionare, desfacere, promovare, etc

10.evidenta veniturilor si cheltuielilor pe tipuri de activitati si produse

11. evidenta incasarilor si platilor

 

Managerul trebuie sa intocmeasca si sa actualizeze permanent informatiile necesare pentru mentinerea afacerii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Bine v-am gasit!

 

Am citit doar cateva mesaje din capitolul "infiintarea unei afaceri" si ma bucur sa vad ca exista mult interes pentru acest subiect.

Dupa ce sunt rezolvate toate problemele legate de infiintarea unei firme, trebuie concentrate toate eforturile pentru planificarea si dezvoltarea afacerii:

1. stabilirea unei oferte clare de produse si servicii

2. identificarea pietei-tinta: localitatea/zona, tipul clientului (pers fizice/juridice), nivelul veniturilor etc

3. cunoasterea concurentilor directi: produse, canale de distributie, preturi, forme de promovare

4. elementul de diferentiere fata de ceilalti concurenti

5. investitii necesare si surse de finantare

6. personal: numar, pregatire profesionala, atributii

7. publicitate continua, adecvata pietei-tinta

8. organizarea activitatii de aprovizionare, desfacere, promovare, etc

10.evidenta veniturilor si cheltuielilor pe tipuri de activitati si produse

11. evidenta incasarilor si platilor

 

Managerul trebuie sa intocmeasca si sa actualizeze permanent informatiile necesare pentru mentinerea afacerii.

 

Planul de afaceri ti-l poate face economistul sau o firma de consultanta.

 

Contra cost te pot ajuta :crazy:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×