Sari la conținut
Forum Roportal
Billionare

Cum sa invat mai multe despre calculator(sunt incepator).

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Sall all (tipic nu?).In fine.As dori sa posteze aici cei care se pricep destul de bine la calculatoare de unde au aflat tot ce stiu!Sunt interesat sa aflu mai multe deoarece imi va folosi in viitor dupa parerea mea deoarece este bine sa sti un pic din toate in viata.

MULTUMESC ANTICIPAT!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Sall all (tipic nu?).In fine.As dori sa posteze aici cei care se pricep destul de bine la calculatoare de unde au aflat tot ce stiu!Sunt interesat sa aflu mai multe deoarece imi va folosi in viitor dupa parerea mea deoarece este bine sa sti un pic din toate in viata.

MULTUMESC ANTICIPAT!

 

Frumoasa intentia ta de a invata ,orice lucru invatat te duce cu un pas in fata...

Domeniul calculatoarelor este atat de vast, incat ar fi mai bine daca ai veni cu intrebari mai specifice, de genul cum functioneaza un program sau altul, sau ce programe se pot folosi in rezolvarea anumitor sarcini.

Pana sa vii tu cu alte intrebari, pot sa-ti dau un link al unui blog de pe care poti sa inveti foarte multe.

http://queen-soft.blogspot.com/

PS pentru carcotasi...nu am nici o legatura cu proprietarul blogului, dar de multe ori mi-a fost util si mie. :blink:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri