cattaniut 0 Raportează post Postat Decembrie 23, 2005 Un articol interesant ...oare cat este amenda pentru utilizarea unor astfel de metode?/www.e-transport.ro/stire-Cum_poti_pacali_performantele_radare_de_pe_DN1-4730.html"]LINK CATRE ARTICOL Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dan-marius 0 Raportează post Postat Ianuarie 11, 2006 Pe de alta parte, puteti pacali foarte usor camerele video. In primul rind faceti rost de doua masini la fel (aceeasi marca, acelasi model si acceeasi culoare) si ii puneti uneia dintre ele un numar fals dar identic cu al celeilalte. Dupa aia treceti cu una dintre masini pe linga o camera de filmat de pe DN1 cu viteza legala de 60 de km/h iar dupa citeva secunde treceti cu cea de-a doua masina pe linga camera de filmat imediat urmatoare in sensul de mers (cu aceeasi viteza). Se stie ca se memoreaza masinile care trec pe linga fiecare camera video pentru a calcula viteza medie pe care au masinile intre oricare camere de filmat alaturate. In urma experimentului reiese ca, desi pe linga camerele de filmat ati trecut cu viteza legala, intre ele ati mers cu citeva mii de km/ora. :D Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Lucky Luke 4 Raportează post Postat Martie 13, 2006 Pe DN1 se afla in total 21 camere.Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pt viteza.Aceste 7 au camere fixe la nivelul solului ( 1.5-2m ) activate de senzori din asfalt.Acesti sezori sunt pozitionati cam la 5-7m pe banda 1 , la inca 1-2 m pe banda 2 si la inca 1-2m pe banda 3 in fata camerei ( respectiv dupa ce treceti de ea ). Evident , pozele pt radar se fac doar cu numarul din spate al masinii. Singurul radar cu 3 benzi este la Metro Baneasa pe directia spre Bucuresti .S-a folosit pt fiecare grup POI alt sunet de avertizare Teoretic s-ar putea folosi si camerele de supraveghere pt a depista viteza de deplasare folosind metoda de frame by frame calibrata pe o portiune + autotracking insa metoda nu este legala din cauza erorilor mari . Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
kisstina 1 Raportează post Postat Aprilie 25, 2006 uau..!! bine ca nu am carnet! :spiteful: :good: Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dan-marius 0 Raportează post Postat Aprilie 26, 2006 uau..!! bine ca nu am carnet! :spiteful: :good: Carnet de sofer, de elev sau de student? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
_cata 180 Raportează post Postat Aprilie 26, 2006 Oare nu ar fi mai simplu sa respectam pur si simplu legea ?? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dan-marius 0 Raportează post Postat Aprilie 26, 2006 Oare nu ar fi mai simplu sa respectam pur si simplu legea ?? Nu. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
Miss Bitch 343 Raportează post Postat Aprilie 27, 2006 Nu. De ce? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
dan-marius 0 Raportează post Postat Aprilie 27, 2006 De ce? Pentru ca oricind se vor gasi tembeli vitezomani cu motoare puternice care sa se considere buricul Pamintului. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
harald 1722 Raportează post Postat Mai 10, 2006 Pentru ca oricind se vor gasi tembeli vitezomani cu motoare puternice care sa se considere buricul Pamintului. Si oricand se vor gasi restrictii aberante, fara nici o baza si fara nici o justificare. Poti argumenta de ce pe autostrazile din Germania viteza poate fi nelimitata pentru autoturisme, iar in Austria sau Franta, nu ? Si cu toate astea, de ce in Germania se inregistreaza mai putin de jumatate din numarul victimelor inregistrate in Franta ? Daca tu nu poti controla masina la 240 km/h, asta nu inseamna ca nimeni nu poate. Iar legea, la noi, de la presupunerea asta pleaca. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri