Sari la conținut
Forum Roportal
Darkyn

Pensiunea Orange - Busteni

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Salut,

 

M-ar interesa sa aflu mai multe detalii despre aceasta pensiune. Am gasit-o pe net si mi se pare super ok ca pret si facilitati. As vrea sa aflu si parerile voastre daca ati stat acolo.

 

Multumesc,

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mai bine ai dormi la refugiul de salvamontisti. Oamenii aia sunt extraordinari. si nu costa nici mult.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fugiti cat puteti de tare de aceasta pensiune. inca de cand faci rezervare si pana ajungi sa pleci esti mintit continu. de fapt eti cazat in alta vila de cat cea prezentata in poze in care camerele sunt dezastru, televizoarele parca sunt de buzunar si au telecomenzile(daca le au) de parca au trecut prin primul razboi mondial. cel mai important este faptul ca lenjeriile nu le schimba de la un turist la altul. am prins un moment de sinceritate al patroanei, care este cea mai mare mincinoasa posibila, si spunea astfel: "aici nu mai trebuie schimbata lenjeria ca oricum a dormit fetita singura si oricum vine un muncitor sa doarma diseara, nu e el pretentios. internet nu are, atv-urile sunt stricate ambele ( in schimb are o bicicleta cu care face ea naveta intre vile), nu se tine cont de rezervare, afli acolo ca de fapt nu sunt rezervate camerele care trebuiau si iti da o camera de 2 m2, este foarte departe de gara si alte obiestive turistice (la iesire din busteni la 3-4 km nu 300 m cum se spune), mobilierul este vechi. daca doriti cu adevarat o aventura incercati aceasta vila de groaza.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare