Sari la conținut
Forum Roportal
sweetbby24

Te poti angaja in Galati la varsta de 17 ani?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Sunt din Galati si de la un timp m-am saturat sa depind de parintii mei. Nu e vorba ca parintii mei nu isi permit sa ma intretina doar ca vreau sa ma pun pe picioare putin cate putin. Normal ca nu ma astept la salarii ca ale parintilor mei dar sa stiu ca imi asigur o parte din cheltuieli sigur m-ar face mai mult decat multumita.

Revenind la subiect... am 17 ani si sunt eleva la Colegiul National "Alexandru Ioan Cuza", profil filologie. Singurul lucru la care ma pricep este limba engleza, la instalat Windowsul (din pacate pentru mine dar din fericire pentru Romania tot mai multe persoane se pricep la calculatoare), la desen - nu stiu daca acesta ar putea fi considerat un avantaj, pot face filmulete - am participat la un concurs organizat de Palatul Copiilor si am castigat premiul 2 (desigur se putea mai bine) si iarasi, nu stiu daca poate fi numit un avantaj dar nu duc lipsa de idei. Anul viitor ma voi inscrie pentru examenele Cambrigde - vreau sa fiu mai credibila atunci cand spun ca limba engleza este punctul meu forte . Totusi se intampla ca din ce in ce mai multe persoane sa vorbeasca limba engleza - iarasi un mic dezavantaj...

Problema e ca nu vreau un job...ci vreau ceva mai mult in gen freelancer... poate de scris articole in limba engleza sau esee, traduceri. Desigur pot asculta si alte idei :o: .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sugestie - Galleria, la parfumul teilor. Aia mai angajeaza studenti, elevi, part time, colaborari...

Poti sa dai anunt in Viata Libera cu ce stii sa faci, poti sa pui anunturi pe internet, pe stalpi sau in statii, cu ce servicii oferi, nu se stie niciodata de unde sare iepurele.

Si se zice eseuri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Si se zice eseuri.

de fapt profa ne-a spus ca ambele sunt corecte...

 

ms de raspuns.