Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Ce se poate intampla daca din greseala bagi in marsalier fara sa calci ambreiajul? Am vazut ca doar ti se opreste motorul, dar cutia de viteze poate pati ceva?

 

Va multumesc.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

frate, cica si daca este oprit motorul si vrei sa schimbi vitezele sau sa bagi marsarier trebuie sa calci ambreiajul.

eu asa am invatat si cica e sanatos.

:cheer:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
frate, cica si daca este oprit motorul si vrei sa schimbi vitezele sau sa bagi marsarier trebuie sa calci ambreiajul.

eu asa am invatat si cica e sanatos.

:cheer:

Daca e oprit motorul, nu e necesar sa apesi ambreiajul...

  • Upvote 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... dar oare ce-o fi cand nu se mai invarteste o roata cand dau inapoi s-o scot din parcare? Daca dau putin in fata se deblocheaza. Am observat ca asta se intampla cand nu o folosesc o zi, doua sau mai mult timp.

 

Poate si-o fi anchilozat incheieturile de la atata umezeala...?!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Hmmm... dar oare ce-o fi cand nu se mai invarteste o roata cand dau inapoi s-o scot din parcare? Daca dau putin in fata se deblocheaza. Am observat ca asta se intampla cand nu o folosesc o zi, doua sau mai mult timp.

 

Poate si-o fi anchilozat incheieturile de la atata umezeala...?!

 

Posibil sa fie de la frana de mana...mai ingheata cablul ala.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
In mers... pe loc? Cu motorul pornit... oprit? Cutie manuala, automata?

 

Problema e f complexa! Nu e joaca! Poti calca o baba, iti poate intra in reflex mersul cu spatele... nu e joaca. Zi amanunte!

Masina e pornita, la punctul mort, si bagi in marsarier fara sa calci ambreiaju. Ce se intampla si cum imi dau seama daca se intampla ceva? Cutie manuala apropo.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Totusi, de ce sa vrei sa cuplezi marsarierul fara sa calci ambreajul? :crazy:

Buna intrebare. Treaba asta cu cuplatul treptei R de viteza nu se face decat dupa ce motorul se plafoneaza in viteza a 6-a. Ca doar de aia ii spune R(ocket).Iar ambreiajul e oricum inutil in astfel de situatii. :rot:

 

P.S: Oare pana la urma s-o fi lamurit? :rot:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti pe loc doar ineci motorul sau zvacneste un pic. De stricat nu se strica nimic daca nu faci din asta un obicei.

 

La mersul inainte se pot schimba treptele si fara ambreiaj dar cu conditia sa pornesti motorul in treapta 1 iar apoi, cand ajungi la o anumita turatie, poti schimba intr-o treapta superioara. Ideea este sa nu faci asta decat in situatii speciale (ex. plesneste pistonul de ambreiaj de la pedala, la masinile care au ambreiaj hidraulic sau se rupe cablul de ambreiaj) altfel ai ocazia sa distrugi pinioanele in cutie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×