Sari la conținut
Forum Roportal
patraulea

Stopul pe frana

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

la ce masina e vorba ?

pentru modelele curente de pe piata (Opel Vectra, Dacia Solenza, Logan, Ford Mondeo, Focus sau Fiesta, indiferent de model, sau Skoda, modelele Fabia si anterioare) exista ceea ce se cheama un amplificator de lumina de fr

Editat de L_i_g_i_u_s

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exista doua sisteme (clasice) de activare a stopului de frana.

Unul este un comutator aflat deasupra pedalei de frana - cand este apasata pedala, un 'actuator' e fortat sa iasa de catre un arc si inchide un circuit electric.

Al doilea sistem are un detector de presiune pe circuitul de frana.

 

In caz ca nu e motorul pornit, servofrana nu functioneaza, deci va trebui apasat mai tare pentru a se aprinde stopul. La fel, in cazul unei franari usoare s-ar putea sa nu se aprinda, ceea ce e un lucru bun - soferul din spate va fi atentionat in cazul unei franari mai puternice.

 

Cat despre viteza de aprindere a stopului nu se pune problema, stopul se aprinde imediat ce contactul e inchis (adica exista presiune pe pedala de frana).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
la ce masina e vorba ?

pentru modelele curente de pe piata (Opel Vectra, Dacia Solenza, Logan, Ford Mondeo, Focus sau Fiesta, indiferent de model, sau Skoda, modelele Fabia si anterioare) exista ceea ce se cheama un amplificator de lumina de fr

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

×