Jump to content
Forum Roportal
Str8boy

Programul meu de sala

Rate this topic

Recommended Posts

Prima saptamana

luni: biceps 5 sau 6 exercitii, fiecare de 4 serii cu 8-10 repetari

marti: piept, la fel ca la biceps, 4 serii fiecare exercitiu , cu repetari de 8-10

miercuri: spate si umeri

 

A doua saptamana

luni: triceps

marti: picioare si abdomen

 

A treia saptamana o fac ca pe prima

 

Ar trebui sa schimb ceva in antrenament?

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ok 3 zile pe saptamana, eu am ani de zile in spate si tot de 3 ori pe saptamana ma antrenez :roll:

problema este asezarea antrenamentelor pe zile. daca ai decis sa te antrenezi de 3 ori pe saptamana eu zic sa te folosesti de acest avantaj si sa ai cate o zi libera dupa fiecare antrenament. exemplu: luni-miercuri-vineri.

eu ti-as recomanda un antrenament classic dar si foarte eficient (zic eu) de genul:

 

luni: piept + triceps + delt. median

 

miercuri: spate + biceps + delt. posterior

 

vineri: qvadriceps+femurali

 

cand ai sa mai evoluezi in functie de simetrie si dezvoltare pe grupe ai sa vezi daca ai nevoie si de antrenarea separata a altor grupe secundare : antebrate, gambe, trapez, lombari.

 

deocamdata eu zic sa mergi asa.

 

o alta problema este numarul mare de serii pe grupa musculara pe care-l faci (peste 20 de serii pe grupa).

mergi asa:

8 serii pe grupele mici (2 exercitii x 4 serii).

12 serii pe grupele mari (3 exercitii x 4 serii).

incearca sa faci doar exercitii de baza si lasa cablurile.

 

bafta.

Edited by Madib

Share this post


Link to post
Share on other sites
e ok 3 zile pe saptamana, eu am ani de zile in spate si tot de 3 ori pe saptamana ma antrenez :)

problema este asezarea antrenamentelor pe zile. daca ai decis sa te antrenezi de 3 ori pe saptamana eu zic sa te folosesti de acest avantaj si sa ai cate o zi libera dupa fiecare antrenament. exemplu: luni-miercuri-vineri.

eu ti-as recomanda un antrenament classic dar si foarte eficient (zic eu) de genul:

 

luni: piept + triceps + delt. median

 

miercuri: spate + biceps + delt. posterior

 

vineri: qvadriceps+femurali

 

cand ai sa mai evoluezi in functie de simetrie si dezvoltare pe grupe ai sa vezi daca ai nevoie si de antrenarea separata a altor grupe secundare : antebrate, gambe, trapez, lombari.

 

deocamdata eu zic sa mergi asa.

 

o alta problema este numarul mare de serii pe grupa musculara pe care-l faci (peste 20 de serii pe grupa).

mergi asa:

8 serii pe grupele mici (2 exercitii x 4 serii).

12 serii pe grupele mari (3 exercitii x 4 serii).

incearca sa faci doar exercitii de baza si lasa cablurile.

 

bafta.

 

 

 

 

 

:rot: + INCEARCA SA LUCREZI TOATE GRUPELE IN ACEEASI SAPTAMNA,DAR FACAND SERII PUTINE SI REPETARI LA FEL DE PUTINE!(4 SERII SI REPETARI PIRAMIDALE-10,12,14)PT INCEPUT VA F F BINE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG! :tease: Ala ii zice sa bage spatele cu biceps`u in aceiasi zi :spiteful: frate esti nebun ?? In NICI UN CAZ NU FACE SPATE SI BICEPS IN ACEIASI ZI ! EVENTUAL PICIOARE SI SPATE SAU ALT CEVA ! Daca te`ai duce de 4 ori pe saptamana eu as face asa...:

Luni : Spate-Trapez-Abdomene

Marti: Piept-picioare(doar 1-2 serii de picioare)

Miercuri : Biceps-triceps

Joi: Umeri-Abdomene

Edited by BiliOnaire[;x]

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG! :P Ala ii zice sa bage spatele cu biceps`u in aceiasi zi :) frate esti nebun ?? In NICI UN CAZ NU FACE SPATE SI BICEPS IN ACEIASI ZI ! EVENTUAL PICIOARE SI SPATE SAU ALT CEVA ! Daca te`ai duce de 4 ori pe saptamana eu as face asa...:

Luni : Spate-Trapez-Abdomene

Marti: Piept-picioare(doar 1-2 serii de picioare)

Miercuri : Biceps-triceps

Joi: Umeri-Abdomene

Bine zice. La spate poti lucra bicepsii si la piept poti lucra tricepsii. De ex: Luni: Piept+triceps, Miercuri: Picioare+abs, Vineri: Spate+Biceps. Mai documenteaza-te si dupa aia pune slap 8))

 

P.S. Programu tau e aiurea rau. Cu ala nu faci nimic numa te chinui.

Edited by Lovele

Share this post


Link to post
Share on other sites

E greu sa primesti un raspuns ''bun'' cand intrebi asa ceva deoarece un program de fitness nu se poate aplica unei anumite categorii de persoane. Sfatul meu este sa continui cu tipul de exercitii ce le-ai ales si sa vezi cum raspunde corpul tau la ele. Pe parcurs mai poti schimba in caz ca nu esti multumit de rezultate. Succes!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×