Sari la conținut
Forum Roportal
karinna_me

Mediul online in Romania- cercetare marketing

Postări Recomandate

Salut

 

Sunt studenta la marketing, FEAA Iasi, si ma chinui de ceva timp la tema de licenta, care nu putea fi altceva decat o cercetare, evident :haha:

 

Astfel incat, am realizat un chestionar on line, ce isi propune sa raspunda la intrebarea "Este mediul onlin in Romania, un spatiu potrivit pentru dezvoltarea afacerilor IMM-urilor, in contextul crizei actuale?"

 

Eu una consider ca este o problema de actualitate, pentru ca, firmele romanesti, in special cele mici si mijlocii intampina din ce in ce mai multe greutati in a se promova, iar mediul online este singurul care inregistreaza cresteri continue pe timp de criza.

 

Nu orice firma isi permite sa realizeze un Outdoor in centrul orasului pentru a promova un produs/brand, insa mai orice firma isi permite sa puna un banner pe un site, iar numarul de consumatori expusi la mesaj, va fi mult mai mare.

Astfel incat, daca va intereseaza subiectul, va invit sa participati la acest studiu de piata, si sa completati chestionarul din linkul de mai jos:

 

http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=...2b-38509d38c1f0

 

Vreau sa mentionez ca informatiile oferite vor fi strict confidenatiale si folosite exclusiv pentru realizarea temei de diploma.

Si mai vreau sa mentionez (again :unsure: ) ca am nevoie de un numar minim de 200 de chestionare, drept urmare, am nevoie de ajutorul fiecaruia dintre voi...poate mai dati linkul si la prietenii sau cunostintele interesate sau nu in domeniu :scare:

 

Pentru cei interesati voi posta mai tarziu, dupa data de 22 iunie, si rezultatele cercetarii.

 

Astept feedback din partea voastra, de bine sau de rau :flowers: si sper ca subiectul sa fie interesant pentru cat mai multi:P

 

Va multumesc mult tuturor!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Completat.

 

Doua observatii: