Sari la conținut
Forum Roportal
devon28

completati un chestionar de cateva intrebari si ajutati un student sa isi dea licenta!

Postări Recomandate

Am de realizat o cercetare pentru lucrarea de licenta: consta in aplicarea unui chestionar pentru a masura perceptia consumatoarelor asupra stereotipurilor din reclamele la detergent, parfum si cafea.

Mi-ati fi de mare ajutor daca ati completa chestionarul, nu dureaza decat 5 minute! Pretty please! Aveti link-ul mai jos, nu trebuie decat sa dati click si sa bifati cateva optiuni:

 

http://www.surveywasp.com/ws/DS.php?uid=1043&sid=1632

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu-i ok. Nu beau niciodată cafea, ca atare n-o cumpăr. Parfumurile la care fac ei reclamă sunt proaste, nu sar imediat de pe canapea să fug la magazin şi să vin cu 7 sticluţe acasă. La detergent sunt pretenţioasă,

Editat de tratra

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Nu-i ok. Nu beau niciodată cafea, ca atare n-o cumpăr. Parfumurile la care fac ei reclamă sunt proaste, nu sar imediat de pe canapea să fug la magazin şi să vin cu 7 sticluţe acasă. La detergent sunt pretenţioasă,

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Ladies only?

 

 

Doctor Love - ai onoarea.

 

yes, ladies only... multumesc tuturor celor care au completat :o:

mai am nevoie doar de cateva raspunsuri...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am raspuns, sper sa nu te deranjeze daca si comentez un pic. Da, ma enerveaza stereotipurile de orice fel, care vor sa se inoculeze in mintea oamenilor (prin asta cei care concep reclamele se simt deasupra tuturor si cred ca stiu cum ar putea sa creeze acel "warm and fuzzy feeling" in cireada de posibili cumparatori; unele sunt chiar gretoase :o: Mai ales ca acele reclame sunt pine de minciuni evidente, toate produsele functioneaza ca o bagheta magica. Reclamele devin ceva mai putin iritante cand contin un pic de umor, dar cele de genul gospodinei salvate de un detergent sau un produs de curatat sunt lipsite de orice imaginatie. As face o "contrareclama" care sa inceapa la fel, cu o gospodina ingropata pana la urechi in vase sau rufe murdare, sa apara in spatele ei o "zana" cu detergentul minune, ca de obicei, si ea, in loc sa ranjeasca cretin si sa spuna "vai ce curat si inmiresmat", sa puna mana cutit si sa intrebe "Cine dracu' esti si ce cauti in casa mea?"

A, si mai e o chestie : de multe ori, in acele reclame, casa gospodinei in cauza (de obicei bucataria) e intr-o stare de jeg care nu cred ca se regaseste in casele multora. Cat despre reclamele cu stereotipul femeii fatale, sunt normal folosite doar persoane foarte atragatoare, si reclamele sunt lipsite de originalitate sau inteligenta, pentru ca nu vor putea pacali cumapratorul obisnuit ca prin folosirea parfumului vor atrage aceeasi atentie din partea sexului opus, din moment ce ei/ele nu vor arata niciodata conform acelor standarde. Ma intreb cum afecteaza imagine unor femei sa fie "starurile" reclamelor la produse pentru diaree, constipatie, balonare samd. Majoritatea oamenilor care le recunosc oriunde si le vor imagina involuntar pe buda, tinandu-se cu mainile de burta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×