Sari la conținut
Forum Roportal
dilo

Sunet..

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Va salut !As avea nevoie de 1 mic ajutor, am un mixer behringer xenyx si mi-ar trebui ceva documentatii ca sa invat toate functiile lui, butoanele, efecte etc.Am cautat pe google si nu am gasit nimic, doar mixer de vanzare.Ar fi super sa ma ajutati pt ca sunt inginerul de sunet al Bisericii une merg si mi-ar fi de folos..Multumesc frumos si tot respectu!!

 

 

MIXERUL ESTE : BEHRINGER XENYX modelu 1832FX

Editat de dilo

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Va salut !As avea nevoie de 1 mic ajutor, am un mixer behringer xenyx si mi-ar trebui ceva documentatii ca sa invat toate functiile lui, butoanele, efecte etc.Am cautat pe google si nu am gasit nimic, doar mixer de vanzare.Ar fi super sa ma ajutati pt ca sunt inginerul de sunet al Bisericii une merg si mi-ar fi de folos..Multumesc frumos si tot respectu!!

 

 

MIXERUL ESTE : BEHRINGER XENYX modelu 1832FX

frateeee..

dar ce biserica este aia..?

mamaaaaa ce mixer..

era suficient unul simplu cu 4 canale..

il gasesti la Senia--este un magazin in spatele magazinului Muzica ( Bucuresti ) si costa in jur de 400 roni..

in fine..

Hristos a Inviat!

------------------------

vezi daca te ajuata asta:

http://www.behringerdownload.de/1832FX/183..._INFO_Rev_A.pdf

si asta sigur te ajuta daca stii un pic de engleza..

http://www.behringerdownload.de/XENYX_GRP3...3_ENG_Rev_A.pdf

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sfat, dar e o Biserica Carismatica (care a fost format de cativa pentocostali) adica cu formatie...sunt vreo 4 instrumente + vreo 4-5 microfoane...deci nu ne ajung 4 canale, de aia avem un mixer mai mare.Cea ce arata linkurile de mai sus le am si eu.Mai mult mi-ar trebui un fel de ghid sa invat toate butoanele ..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri