Sari la conținut
Forum Roportal
Dany29

Serial coreean

Postări Recomandate

I'm sorry , I love you ( MISA )

Sora mea acum se uita la MISA . Si eu mai trag cu un ochi . Observ cat sta de concentrata , daca as incerca sa o speriu ar fi nevoie de o atingere cu un singur deget . Ce mi-a placut in MISA sunt interpretarea si cateva din qoute care sunt memorabile .

Imi place mult din soundtrack Snow Flower . Iata varianta in engleza ( lyrics )

Suddenly as I followed your growing shadow

I was walking with you inside darkness.

As we hold hands until whenever that might be

Just being together makes me cry.

As the wind becomes colder, winter comes closer.

Little by little, on this path, comes the season when I had to let you go.

As I watch the first snowflowers of this year right now,

In this moment that we share together, I want to give you my all.

Do you know of my heart?

I wasn

post-15872-1250851794_thumb.jpg

Partajează acest post

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

DEVIL BESIDE YOU - de data asta nu e corean . Am dat din greseala peste si am inceput sa ma uit asa din plictiseala . Dupa doua episoade am crezut ca va mai avea unul sau doua si se termina . Atat de repede evolueaza povestea .

Yue e o studenta absolut adorabila . Totul incepe cum ea se hotaraste sa isi declare dragostea celui care e capitanul echipei de baschet al scolii . Accidental , scrisoarea prin care se confesa ajunge in mana lui Ahmon , un baiat notoriu de baiat rau . Acesta o santajeaza si astfel ea devine sclava lui . Ea il numeste The Devil . Si mai rau , afla ca mama ei se marita , tocmai cu tatal lui Ahmon ( presedintele facultatii ) .Ahmon este atras de ea de dinainte ca ea sa il cunoasca si incepe lupta de cucerire . El hotaraste sa nu lase pe nimeni sa se apropie de ea . Pe parcurs , Yue se indragosteste de el .Ei isi feresc relatia de familie si in fata scolii pentru ca , ca persoane publice , aveau sa devina frati .

Actorii sunt frumosi , interpretarea super .

Articol preluat ( spune multe ) :

The series progresses very fast at the beginning, but slows down in the middle. At first, events moved by so quickly that I thought the series could have perhaps been only three episodes long, but soon, new plot elements were introduced that prolonged the series to a total of fourteen episodes. Personally, I thought the series had too many side plots that detracted from the main characters. There were so many love triangles and secondary characters that the main storyline didn't seem as important. Although these extra storylines were somewhat interesting, I thought that more emphasis should have been placed on the relationships between Qi Yue and Ah Meng. The story became rather random because there was so much being introduced in every episode.

The characters are all relatively normal except for the "devil," Ah Meng. His personality is so dynamic that you never know what side of himself he will show. He forcefully kisses Qi Yue twice in the opening episodes, yet later on it seems as if he doesn't like her at all. However, it seems that his character's development is sometimes moving backwards in a manner so that the director can make the series longer. The other characters are pretty stereotypical and ordinary. Ranie Yang does her usual great job of playing the happy, cute, and innocent girl, but Mike He's performance in this series as Ah Meng really showed that he has a talent for acting. Mike was memorable and interesting in the way that he portrayed his character.

The antagonists are also developed well in this series. From the beginning, you start to hate the antagonists, yet after an episode or two, you will slowly see their true backgrounds, and you will begin to like them. Each "bad" character isn't truly evil, and this series changes the bad guys into good guys. I thought this was a great part of the series because I felt that all the characters really helped to build the tension and add drama to each episode.

The series is quite light-hearted throughout most episodes which made it easier to watch. Although I didn't feel the emotional attachment to this series as I did to similar soap operas, I was quite satisfied after watching it because it was amusing. Devil Beside You isn't a life-altering drama, but it is definitely good entertainment.

The songs and background music are very unique. Rainie Yang actually sings a few of the songs in the series including the ending theme, Ideal Lover. The opening theme, Chou Nan Ren, is incredibly fitting for the series because of its lyrics (Chou Nan Ren means male jerk) and its heavier sound (it is close to rock music).

This series has strong characters, good actors, and a quality storyline that moved at a pretty good pace. Although some elements of the plot were not necessary, I still felt that Devil Beside You was a great series. For anyone looking to watch a comedic soap opera series, Devil Beside You is definitely a wise choice.

Muzica coreana , cine vrea sa imi ceara ID pe privat . Cele mai multe sunt OST-uri .

post-15872-1251498123_thumb.jpg

post-15872-1251498154_thumb.jpg

post-15872-1251498108_thumb.jpg

post-15872-1251498203_thumb.jpg

post-15872-1251498180_thumb.jpg

post-15872-1251498252_thumb.jpg

post-15872-1251498213_thumb.jpg

post-15872-1251498233_thumb.jpg

post-15872-1251498269_thumb.jpg

Partajează acest post

Link spre post
am descoperit la tvr1 un serial dragut. nu stiu ce productie e... "giuvaerul palatului". m-am saturat de filmele obisnuite in care nu mai vezi altceva decat violenta si sex, ca si cand lumea n-ar putea exista in pace si in iubire neegoista.

Acest serial este o productie coreeana si de vreo doua saptamani il urmaresc si eu,( intotdeauna am fost fascinata de orient) la inceput din curiozitate iar acum pot spune ca este altceva decat am vazut pana acum .

Un serial cu obiceiuri si mentalitati, comploturi josnice facute cu mult rafinament si in multa liniste, gingasie, foarte multa rabdare

Partajează acest post

Link spre post

Sunt cateva de genul acesta Jewel In The Palace , dar eu le prefer pe cele mai moderne . Ar mai fi GOONG The palace , care e intre cele doua variante de productii , unde Corea e moharnie constitutionala . Dar fiecare nu preferintele lui . Ma bucur ca mai este cineva care apreciaza o productie buna chiar daca e alta decat romana sau americana .

Partajează acest post

Link spre post
DEVIL BESIDE YOU

L-am terminat azi - impreuna cu sora mea . Sincer , mi-e dor sa revad , deja . A fost de multa vreme o comedie romantica foarte sic , bine meritata . Vreau sa spun , merita sa vedeti Devil Beside you

Mi-as dori sa mai fie cineva care sa o fi urmarit . Iata MV de pe you tube - eu am urmarit seria pe dramacrazy.net

CUTE

Partajează acest post

Link spre post
Acest serial este o productie coreeana si de vreo doua saptamani il urmaresc si eu,( intotdeauna am fost fascinata de orient) la inceput din curiozitate iar acum pot spune ca este altceva decat am vazut pana acum .

Un serial cu obiceiuri si mentalitati, comploturi josnice facute cu mult rafinament si in multa liniste, gingasie, foarte multa rabdare…

e superb serialul eu incep azi munca si o sa il pierd si nu ot vedea nici macar reluarea de a 2 zi :)

Partajează acest post

Link spre post

1. Nu vreau sa mai vad texte in limba engleza pe acest topic (si nici in alta pare, cu exceptia ariei internationale). Daca doriti neaparat sa transmiteti mesajul acelui text, puneti un link si traducerea. Pentru unii e ca si cum ati pune un text in chineza, fara traducere.

2. Am zis-o de 3435656 de ori. Nu mai citati mesaje lungi, poze sau clipuri youtube!!!

3. Cui nu ii plac filmele despre care se discuta aici, sa nu mai posteze pe acest topic. E ultimul loc in care ma asteptam sa vad impunsaturi.

Partajează acest post

Link spre post
3. Cui nu ii plac filmele despre care se discuta aici, sa nu mai posteze pe acest topic. E ultimul loc in care ma asteptam sa vad impunsaturi.

ba e dreptul oricui sa posteze

n-ai nici o baza sa faci o afirmatie ca asta

ne aflam pe un forum nu la securitate unde tre sa spunem numai ce trebuie

Partajează acest post

Link spre post

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum