Sari la conținut
Forum Roportal
Craft_Man

Ar fi un gest frumos..

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

As dori sa se ofere careva sa-i faca prietenei mele un portret :doh: ceva sa il dau de ziua ei sigur ar impresiona-o si i-ar placea :roll: pe motiv ca sunt student (sarac) mai este si criza financiara si trebuie sa imi cumpar si niste adidasi noi...

Daca vrea cineva ca sa fie cat de cat in tema propusa de mine ii pot da cateva poze cu concubina mea dupa ce introduce idul meu de mess: darrenhaayes va astept :spiteful:

Editat de nightwish
gramatica

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca ii pot face portretul concubinei tale, ma vei plati in monezi vechi de on leu si asa - iti poti cumpara si tu adidasii mult doriti

Am incercat sa atasez un desen de-al meu ca sa vezi si tu ce talentata sunt dar nu se pot atasa poze pe ropo deocamdata- pana si avatarurile ne-au disparut. :spiteful: Dar stai "pe receptie" , cum isi revine magaoaia, cum atasez desenul...............Am lucrat mult la el, sa stii :roll: Rubens ar fi invidios..........

Ce marca de adidasi vrei sa-ti iei?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deseneaz-o si tu din 5 linii si-un cerc, intentia conteaza. :spiteful: Apoi, demonstrezi prin asta si o minima valoare artistica. :roll:

 

Si reprezinta si un efort personal, de la tine pentru ea...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1ST ms de raspuns :doh: sincer nu cred ca este nevoie sa atasezi vreun desen daca imi zici ca te pricepi eu te cred :roll: cat despre cand vrei sa-l faci pot zice ca oricand vrei tu, nu este un ordin, pune pe data de 15 aprilie ca pe 16 e ziua ei... :spiteful:

sunt curios cum o sail desenezi o sa fie ceva gen ? http://www.desenatori.ro/desen-808328.htm

 

Si despre adidasi... o sa ma duc in vitan sambata sa vad ce imi aleg de pe acolo, ca astia vechi care ii am s-au oripilat au naparlit si limba a luat-o la vale