Sari la conținut
Forum Roportal
stiri

Timisoara: Investitie 100% romaneasca in cel mai mare mall din Romania

Postări Recomandate

Dezvoltarea economica si comerciala a capitalei Banatului a intrat intr-o noua etapa, prin inaugurarea celui mai mare complex comercial de tip mall din vestul Romaniei.

Cu o suprafata totala construita de 83.000 de mp si o investitie de 45 de milioane de euro, Iulius Mall Timisoara este considerat cel mai curajos proiect al companiei Iulius Group. Partenerul principal al acestui proiect de tip greenfield este Banca Comerciala Romana, de unde a fost contractat un credit de 37 de milioane de euro.

Impozanta constructie a inceput acum un an si jumatate si a implicat fortele a peste 2.000 de oameni, pentru ca, la final, sa dea de lucru altor 2.000 de angajati. Mall-ul dispune si de cea mai mare parcare gratuita din Timisoara, cu 1.500 de locuri. Desi mai este ceva de lucru la complexul comercial, mii de timisoreni si oaspetii oficiali au fost primiti cu multa nerabdare, surprize, promotii si concerte, iar conducerea grupului investitional le-a promis ca pana in primavara anului viitor marile atractii vor fi complet functionale.

Este vorba despre complexul de cinematografe, piscina, patinoarul. Pana atunci insa, investitorii mizeaza pe un numar anual de vizitatori de peste 12 milioane si o cifra de afaceri de peste 100 de milioane de euro. Pe cele patru nivele si o terasa, oferta este pe masura: 210 magazine cu brand-uri nationale si internationale, noua fast-food-uri, facilitati sportive, casino, servicii, o multitudine de cafenele, restaurante etc.

Iulius Mall Timisoara indeplineste patru functii diferite, dupa modelul american: comercial, social, cultural si de distractie. Mall-ul din Timisoara este, de fapt, cel mai mare complex de acest gen din intreaga euroregiune, asa ca s-a estimat ca va cuprinde orasele limitrofe din tara si strainatate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

intradevar, este o constructie impresionanta Mall-ul din Timisoara iar la 45 mil euro (8 mil dat de grupul Iulius si restul din Imprumut de la BCR) si mai nou in 21 decembrie 2005 cu imprumut de 50 mil euro de la Bank Austria Creditanstalt pentru refinantarea centrului comercial Iulius Mall din Timisoara (prin HVB Bank Romania) sunt convins ca acea extindere a complexului de care am citit cu totii va fi la fel de impresionanta. Daca ne gandim ca in medie un Mall costa in jur de 20-25 mil euro...

din pacate pentru omul (studentul) de rand ramane doar un loc de vizitat, sau eventual cumparat ceva de rontzait din almientara de la demisol sau pt o cina `romantica` in fast-food-u vegetarian :good:

Editat de tetsujin

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sper sa aiba si vizitatori/clienti mallul ala ca in bucuresti avem mall-uri la tot pasul si nu gasesti nimic in ele. faza tare: eram in statie la tramvai si ma intreaba niste pustoaice cum se ajunge la MAL. a trebuit sa-mi explice de vreo 2 ori pana sa inteleg ce vor... credeam ca vor sa ajunga pe dambovita sau ceva, ca tot era aproape.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Yeah, io is timisorean, si remarca e perfect valabila. Vizitatori sunt multi, dar nu multi cumparatori. Acuma, eu am senzatia ca MALLul va trai, pentru ca isi strange banii din concesionarea spatiilor; problema este a firmelor, daca vor reusi sa scoata camasa. Probabil vom asista la cateva schimbari in decor, unii ofertanti plecand, altii noi rasarind....... Intotdeauna se vor gasi cretini care sa inghita conceptul de "Born for shopping".

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai aud mult sloganul ala fac cu nervii... Ca peste tot, cel mai bine o duce UniversAll-ul si food court-ul :blink:

 

Si apropos de 'Nascut pentru cumparaturi', o chestie care mi s-a parut atunci, la lansarea sloganului... nu stiu cum sa o calific. La modul patetic spus, aduce atingere unor valori mai inalte. Mi-am adus aminte acum cateva zile, cand am vazut pe cineva purtand asa ceva. Ma refer la acele bratari de cauciuc, in diverse culori, care se poarta ca semn de sustinere pentru diverse campanii, iar profitul din vanzarea lor este donat unei cauze. Pe www.one.org se vad cele pentru actiunile din The One Campaign (care include si Make Trade Fair si Live8). La noi au fost bratarile albastre care se vindeau la SensiBlu cu 5 lei, iar profiturile erau pentru sinistrati si am vazut la Adapostul de catei din Oradea, aveau bratari cu 'Adopta-ma'.

 

Ei bine, Iulius Mall s-a gandit sa faca bratari cu 'Nascut pentru cumparaturi' si sa le dea in perioada lansarii sloganului celor ce cumparau de o anumite suma. Mi se pare... tot nu stiu cum. Chestiile alea sunt de obicei un simbol pentru ceva. Pentru o cauza. Al solidaritatii dintre oameni, al unor fapte bune, al faptului ca ne mai gandim si la altceva decat ce bagam la stomac. Iar sa faci asemenea bratari intru preamarirea consumului mi se pare.. abject. Cred ca asta era.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.

×