Jump to content
Forum Roportal
afraid

Anticonceptionale Yasmin

Rate this topic

Recommended Posts

Prietena mea ia anticonceptionale Yasmin, este la a 2a folie ... cand i-a venit dupa prima folie a zis ca i-a "curs" intr-un fel cum nu-i mai cursese pana atunci (ceva gen cheaguri mai multe, sper sa nu ma insel), si acum, dupa ce a inceput a 2a folie se simte cam rau din cand in cand (stare de greata). Este normal asa ceva? Astept si eu un raspuns, multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a inceput sa ia yasmin la sfatul doctoruluiu? si de cand se simte rau a fost la medic sa vada ce are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul acesta ar trebui sa ceara sfatul unui ginecolog. E cel mai destept lucru pe care-l poate face, si pana atunci ar fi bine sa renunte la ele.

Edited by Deceneus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prietena mea ia anticonceptionale Yasmin, este la a 2a folie ... cand i-a venit dupa prima folie a zis ca i-a "curs" intr-un fel cum nu-i mai cursese pana atunci (ceva gen cheaguri mai multe, sper sa nu ma insel), si acum, dupa ce a inceput a 2a folie se simte cam rau din cand in cand (stare de greata). Este normal asa ceva? Astept si eu un raspuns, multumesc anticipat!

Da, pana intr-un anumit punct, este normal.

 

Atunci cand iei anticonceptionale, se produc niste modificari in organism, hormonal vorbind. Si de regula, cu ocazia asta.. se regleaza si menstruatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Atunci cand iei anticonceptionale, se produc niste modificari in organism, hormonal vorbind. Si de regula, cu ocazia asta.. se regleaza si menstruatia.

 

De acord cu tine, dar depinde de la caz la caz! Si eu am luat niste anticonceptionale acum cativa ani si am intrerupt singura folia pentru efectiv nu le mai suportam. Imi era foarte rau de la ele!

 

Iar tu, initiatorul topicului, spune-i prietenei tale sa se duca la ginecolog, dar sa faca un efort sa nu le intrerupa ca mine pana nu ajunge la doctor. Medicul, cel mai probabil, i le va schimba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×