Sari la conținut
Forum Roportal

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

sunt incepator in ceea ce priveste realizarea pag web. am cunostinte de html cam 45 % dar ca sa iasa un site k lumea trebuie cunsocute programe gen php, mysql (asa am auzit). cam asta e intrebarea.

care sunt cele mai eficiente, cele mai importante programe, limbaje care trebuie stiute pt a realiza un site.

depinde foarte mult si de ceea ce vrei sa cuprinda site-ul?

astept pareri si sugestii

 

Vreau sa aveti rabadre cu mine.

Va multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

de acolo ma pot folosi de niste coduri atat am inteles.....si mai sunt si altele dar pt moment vreu sa imi ziceti ce programe imi trebuie si de unde le iau.

Va rog sa aveti rabdare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand sa folosesti wordpress, este o platforma pentru blog insa poti face chiar orice cu ea. Cu un wordpress, putina imaginatie si cunostinte minime de programare iese orice.

Avantajul este ca este usor de folosit foarte bine optimizat pt motoarele de cautare, ai o varietate de teme gratuite si o gramada de pluginuri care te ajuta sa ajungi la ceea ce iti doresti.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Eu iti recomand sa folosesti wordpress, este o platforma pentru blog insa poti face chiar orice cu ea. Cu un wordpress, putina imaginatie si cunostinte minime de programare iese orice.

Avantajul este ca este usor de folosit foarte bine optimizat pt motoarele de cautare, ai o varietate de teme gratuite si o gramada de pluginuri care te ajuta sa ajungi la ceea ce iti doresti.

 

chiar iti multumesc foarte mult pt sfatul care mi lai dat dar am facut ceva acolo nu mia iesit nimic.

si in plus de asta vreau sa invat ceva nu sa mi se ofere totul pe tava.

Ms oricum.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri