România
Roportal.ro

Contributii CAS marite de la 1 februarie

Început de fnicolici1, Lun 2 feb 2009 · 1 răspunsuri · 4.506 vizualizări

fnicolici648 mesaje#1

"Contributiile platite de angajati pentru asigurarile sociale de stat cresc din 1 februarie cu un procent, de la 9,5% la 10,5%.

Angajatorii vor fi obligati de acum sa plateasca contributii intre 20,8 si 30,9 la suta din venitul brut al angajatilor.

Contributia pentru conditii deosebite de munca este de 36,3% iar cea pentru conditii speciale este de 41,3%.

Modificarile au fost stabilite prin proiectul de buget pentru 2009."

Contributile CAS, marite de la 1 feb, sunt ilegale - fac parte din proiectul de buget dar nu au fost legiferate!

fulgdenea6.843 mesaje#2
fnicolici a scris:
"Modificarile au fost stabilite prin proiectul de buget pentru 2009."

Contributile CAS, marite de la 1 feb, sunt ilegale - fac parte din proiectul de buget dar nu au fost legiferate!

Cum n-au fost?

OUG 226/2008 privind unele masuri financiar-bugetare, publicata in M.O. Partea I, nr. 899 din 31.12.2008

← Înapoi la Legislatie