blackslither 0 Raportează post Postat Noiembrie 2, 2008 A trebuit sa implementez algoritmul Game of Life itntr-o matrice tridimensionala (int a[DIM ][DIM][DIM]) , dar complexitatea algoritmului meu este O(n^6) (6 for-uri imbricate ) iar timpii de rulare sunt foarte mari . Poate cineva sa ma ajute cu o versiune optimizata a acestui algoritm , sau cum se poate in general optimiza Game of Life (chiar si intr-o matrice bidimensionala) ? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
radu84 0 Raportează post Postat Noiembrie 11, 2008 A trebuit sa implementez algoritmul Game of Life itntr-o matrice tridimensionala (int a[DIM ][DIM][DIM]) , dar complexitatea algoritmului meu este O(n^6) (6 for-uri imbricate ) iar timpii de rulare sunt foarte mari . Poate cineva sa ma ajute cu o versiune optimizata a acestui algoritm , sau cum se poate in general optimiza Game of Life (chiar si intr-o matrice bidimensionala) ? http://www.google.co.uk/search?hl=en&q...earch&meta= Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri