CONSTANTIN* 1 Raportează post Postat Octombrie 24, 2008 Pasul 1. si pasul 2 Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
*fulgdenea* 54 Raportează post Postat Octombrie 24, 2008 desenul e facut in prealabil si transpus cu indigo? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
CONSTANTIN* 1 Raportează post Postat Octombrie 24, 2008 desenul e facut in prealabil si transpus cu indigo? Da. E mai sigur si mai bine decat sa faci schita direct pe panou. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
*fulgdenea* 54 Raportează post Postat Octombrie 24, 2008 Bun o sa urmaresc cu interes pasii care trebuie urmariti, sa nu fiti zgarcit in detalii :spiteful: domnule profesor! Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
CONSTANTIN* 1 Raportează post Postat Octombrie 24, 2008 Buno sa urmaresc cu interes pasii care trebuie urmariti, sa nu fiti zgarcit in detalii :spiteful: domnule profesor! Pai uite! Acum urmeaza ca zonele peste care va fi aplicata foita sa fie impermeabilizata. Pentru asta voi aplica doua straturi de selac diluat in alcool In raport de 14%. Apoi stratul de mixtion si foita de aur sau inlocuitor. In cazul de fata voi folosi pentru aura Domnului Iisus aur 22k iar pentru restul suprafetei slagmetal. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
*fulgdenea* 54 Raportează post Postat Octombrie 24, 2008 poi refaci icoana aici, cu noi? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
tosca_5 53 Raportează post Postat Octombrie 24, 2008 Se pare ca asta-i intentia lui Constantin.lectie deschisa. Felicitari pentru generozitate. Am vazut sie-ul tau, incaodata felicitari ! Am sa urmaresc si eu lectia ta. Pe sticla nu faci ? Nu am vazut. Cred ca este mai dificil sa lucrezi pe "dos" sa incepi cu cele mai mici detalii ca apoi sa ajungi la fond.Exact contrariu la ce faci tu acum ,aici ! Pai uite!Acum urmeaza ca zonele peste care va fi aplicata foita sa fie impermeabilizata. Pentru asta voi aplica doua straturi de selac diluat in alcool In raport de 14%. Apoi stratul de mixtion si foita de aur sau inlocuitor. In cazul de fata voi folosi pentru aura Domnului Iisus aur 22k iar pentru restul suprafetei slagmetal. schlagmetallul il folosesti pentru ca da alta nuanta de auriu ? pentru cost sau usurinta de-a fi folosit ? Stiu ca este f sensibil ,se rupe imediat , folosesti o anumita tehnica ? Panza e tratata intr-un mod special sau o folosesti asa cum o cumperi ? Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
CONSTANTIN* 1 Raportează post Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Se pare ca asta-i intentia lui Constantin.lectie deschisa.Felicitari pentru generozitate. Am vazut sie-ul tau, incaodata felicitari ! Am sa urmaresc si eu lectia ta. Pe sticla nu faci ? Nu am vazut. Cred ca este mai dificil sa lucrezi pe "dos" sa incepi cu cele mai mici detalii ca apoi sa ajungi la fond.Exact contrariu la ce faci tu acum ,aici ! schlagmetallul il folosesti pentru ca da alta nuanta de auriu ? pentru cost sau usurinta de-a fi folosit ? Stiu ca este f sensibil ,se rupe imediat , folosesti o anumita tehnica ? Panza e tratata intr-un mod special sau o folosesti asa cum o cumperi ? Intradevar, pentru a picta pe sticla tehnica este cu totul alta.Se incepe cu detaliile si se termina cu fondul.Si apoi este pe dos si pozitionare stanga-dreapta. Din punctul asta de vedere, da este mai dificil. Dar de fapt se lucreaza respectand o serie de "pasi" care pentru mine aduc mai mult a "caligrafie" decat a pictura. De fapt, le consider usor de facut. Am facut niste incercari prin care pot realiza pe sticla icoane care sa arate in final la fel cu cele pe care le pictez in maniera obisnuita.Dar in afara faptului ca ar fi "pe sticla" nu stiu la ce ar ajuta. Folosesc slagmetalul doar pentru ca este mai ieftin. Ideal ar fi sa-mi pot permite sa folosesc numai aur si argint. La icoana pe care am prezetat-o mai sus am ales sa folosesc aur la aureola Mantuitorului din considerente practice, deoarece, zona mentionata, fiind inconjurata de pictura e mai greu de reparat in caz ca in timp slagmetalul oxideaza. Este adevarat ca slagmetalul se gaseste in mai multe nuante decat aurul si argintul dar se oxideaza foarte usor si nu adera la fel de frumos ca aurul. Pasul 3 aplicarea foitei Editat Octombrie 25, 2008 de CONSTANTIN* Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
tosca_5 53 Raportează post Postat Octombrie 25, 2008 dar cred ca procedura este aproape la fel,in sensul ca dupa fiecare operatie trebuie sa astepti uscarea ,fixarea. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
CONSTANTIN* 1 Raportează post Postat Octombrie 26, 2008 dar cred ca procedura este aproape la fel,in sensul ca dupa fiecare operatie trebuie sa astepti uscarea ,fixarea. Intradevar procedura este aceiasi. Se folosesc aceleasi materiale si aceleasi tehnici. Totusi fiind materiale diferite, felul in care se realizeaza aplicarea efectiva a foitei difera mult de la un material la altul.Astfel foita de aur fiind atat de subtire incat privita in contralumina este aproape transparenta este mai dificil de aplicat. Slagmetalul este mai gros deci mai usor de manipulat in schimb datorita pericolului de oxidare trebuie ferit de atingerea directa, ba mai mult, poate sa oxideze si de la contactul cu respiratia noastra. Acum pasul patru. dupa o perioada de "odihna"necesara pentru fixarea foitei pa pelicula de "mixtion", suprafata este slefuita. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri