Sari la conținut
Forum Roportal
Tony_da_Man

Consultanta imobiliara

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

salutare tuturor! st un membru nou al acestui forum dar sper sa raman mult timp deoarece sectiunea economica este super tare...am cateva intrebari pt membrii forumului deoarece am vazut(citit) cativa membrii care chiar aveau habar de cateva chestii...

 

sunt student in anul 2 la ASE.

 

ma gandisem sa desfasor o activitate gen consultanta imobiliara...eu pot desfasura aceasta activitate(contracte, comisioane, etc) fara sa fiu srl sau pfa sau chiar af ??? de ex: daca io raman persoana fizica pot prin intermediul unui contract sa cer beneficiarului servicilor mele un comision...???

 

sau dati-mi un sfat...care este cea mai usoara cale de a reusi cu afacerea asta, consultanta imobiliara???

 

va multumesc anticipat pentru raspuns!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
salutare tuturor! st un membru nou al acestui forum dar sper sa raman mult timp deoarece sectiunea economica este super tare...am cateva intrebari pt membrii forumului deoarece am vazut(citit) cativa membrii care chiar aveau habar de cateva chestii...

 

sunt student in anul 2 la ASE.

 

ma gandisem sa desfasor o activitate gen consultanta imobiliara...eu pot desfasura aceasta activitate(contracte, comisioane, etc) fara sa fiu srl sau pfa sau chiar af ??? de ex: daca io raman persoana fizica pot prin intermediul unui contract sa cer beneficiarului servicilor mele un comision...???

 

sau dati-mi un sfat...care este cea mai usoara cale de a reusi cu afacerea asta, consultanta imobiliara???

 

va multumesc anticipat pentru raspuns!