România
Roportal.ro

Foarte multe basicute

Început de Flow18, Lun 25 aug 2008 · 4 răspunsuri · 4.459 vizualizări

Flow187 mesaje#1

In ultima vreme am avut un contact sexual neprotejat cu o "fata..." ... si tare imi e ca am luat ceva de la ea , ce e nu stiu , poate ma puteti lamurii voi . Situatia se prezinta astfel , de la data aceea cand am facut sex cu prietena tot ii apare herpes.. nici bine nu ii trece si ii apare iar , la inceput am crezut ca nu e nimic grav dar acum am vazut ca imi apare si mie iar in jurului lui sunt foarte multe basicute si nu par a avea vreo legatura cu el, sunt micute si albe.. si foarte multe pe buza superioara , pe toata , sper ca ma puteti ajuta , Ms!

Editat Lun 25 aug 2008 22:43

cocky12725 mesaje#2

Tot ce e posibil sa fi luat vreo boala cu transmitere sexuala. Mergi de urgenta la medic si iti va spune el exact ce fel de boala este. Atentie: sa nu storci sau sa iriti cumva basicutele alea albe.

Nu te speria. Se va rezolva cu tratament!

P.S.: De acum inainte sa iti fie invatatura de minte si sa nu mai faci sex fara prezervativ (cu atat mai mult cu cat nu e vorba de relatie serioasa). Numai bine!

Summer Dream41 mesaje#3

Tu ai luat sigur un herpes genital.Stai linistit ca se rezolva cu Zovirax unguent si Aciclovir comprimat (pentru ambii parteneri).

Le gasesti in farmacii.

Enki16.898 mesaje#4

Se va rezolva cu ce ii va spune medicul, dupa ce va merge la un control sa ii spuna ce are.

Flow187 mesaje#5

Am fost la un medic dermatolog si i-am aratat si basicutele de la gura si pe cele de jos iar acesta mi-a zis ca la gura sunt nu stiu ce glande iar ca jos nu e nimic , dar mie im se pare ca cele de jos se extind pe o suprafata mai mare.. si ce vroiam sa va intreb , ca am vazut ca un user mi-a zis ca e posibil sa am herpes genital , daca urmez tratamentul cu Zovirax unguent si Aciclovir comprimat si nu am nimic , pot aparea efecte adverse ?

← Înapoi la Planning/Ginecologie