Sari la conținut
Forum Roportal
maverik30

Lagosa necompensat? Silimarina?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

nu se poate. ministerul sanatatii in frunte cu mult stimatul ministru au decis ca pentru BOLILE DE FICAT sa nu se compenseze nici un medicamant. explicatia " nu este dovedit stiintific ca au rezultate" ! va dati seama cati bani tre sa dam pe hepatoprotectoare acum ? rusine

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar de ce trebuie sa iei hepatoprotectoare? In primul rand hepatoprotectoarele nu sunt medicamente ci doar suplimente alimentare si in al doilea rand nu ai pe ce da banii? Cumpara-ti legume, fructe, mancare sanatoasa, ca iti va ajuta mult mai mult ficatul decat lagosa sau silimarina care oricum contin destule chimicale pe langa substanta activa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri