Jump to content
Forum Roportal
Maria11

Problema transfer bancar

Rate this topic

Recommended Posts

Buna,

 

Am o intrebare legata de un transfer bancar. Pe scurt, am furnizat intr-un contract numele meu, seria si nr. CI dar din greseala am dat codul IBAN al mamei mele. Aveti idee ce se intampla in astfel de cazuri? Evident datele din contract nu corespund cu cele ale contului, numele da, dar nu si seria si nr C.I. Eu am incurcat borcanele pt ca pe acel cont sunt emise mai multe carduri, unul pe numele meu. Dar doar cardul e pe numele meu, nu si codul IBAN. Clientul cica ar fi trimis banii, eu ma indoiesc, e un angajat al firmei respective care cred ca nu s-a obosit sa intrebe la contabilitate.

 

Sper ca m-am exprimat destul de clar, deocamdata intreb si eu aici, inainte sa ma duc la BCR si sa ma izbesc de functionarii de acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nimeni treabă cu seria şi numărul de CI la un transfer bancar. Contul IBAN e tot ce contează.

Datele personale ale deţinătorului contului nu le verifică plătitorul.

Edited by Hellena MD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri. A trecut mai mult de o luna si nu mai stiu ce sa cred. Oricum, maine ma duc iar la banca sa vad daca e vreo schimbare. Asta era singura problema la care ma puteam gandi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Multumesc pentru raspunsuri. A trecut mai mult de o luna si nu mai stiu ce sa cred. Oricum, maine ma duc iar la banca sa vad daca e vreo schimbare. Asta era singura problema la care ma puteam gandi.

O lună e foarte mult. 3 zile lucrătoare merita să aştepţi, dar 5 deja e prea mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×