fericirea 9 Raportează post Postat Iunie 8, 2008 - buna, am o intrebare pt specialistii in domeniu. Calculat,preţul mediu al unui serviciu am calculat ca va fi de 6.5 RON Volumul de cumpărare Vcs = 2. Frecvenţa de cumpărare am calculat-o ca fiind de 8 ori pe lună, deci 96 ori pe an (Fc = 96ori/an). Cu aceste date putem calcula potenţialul pieţei şi capacitatea acesteia Cp = N * Vcs * Fc = 105.953 * 2 * 96 = 20.342.976 Cp = 20342976 (servicii /an) Pp = Cp * P = 20.342.976 * 6.5 = 132.229.344 Pp = 132.229.344 (RON/an) - mai sus este o incercare de a calcula potentialul si capacitatea pietei pentru un produs.Este vorba despre unul din cele 4 produse ale unui parc de distractii. Pretul pentru fiecare serviciu in parte este 6.5 RON, cum pot sa modific formula, daca vreau sa renunt la pretul pt serviciu in parte, si sa pun pretul PER TOTAL, de 15 RON, adica cu 15 RON omul sa aiba acces la toate cele 4 servicii, si sa nu le mai plateasca individual. si sa calculez asa potentialul pietei cu pretul de 15 RON. Volumul de cumparare se refera la fiecare persoana in parte cate servicii cumpara din parc, sau e luat la modul general? clienti/zi? am avut o problema cu internetul si s-a postat de 2 ori imi cerc scuze Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri
OacOac 11 Raportează post Postat Iunie 8, 2008 Volumul de cumparare se refera la fiecare persoana in parte cate servicii cumpara din parc, sau e luat la modul general? clienti/zi? Eu din cate imi amintesc de la mk e luat la modul general pentru ca volumul de cumparare este influentat de nr de cumparatori, potentiali cumparatori fiind toti cei din aria geografica a parcului de distractie. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri