mi-am inceput viata sexuala acum o saptamana...si eram in ultimele zile de ciclu....in timpul actului..mi-a curs sange destul de mult....apoi cateva zile iar mi-a mai curs. Acum vreo 2 zile se oprise..si nu mi-a mai curs deloc, insa azi m-am trezit iar cu menstruatie. vreau sa mai mentionez k iau anticonceptionale de o luna si cateva zile...o fi asta cauza menstrei?...am nevoie de raspunsuri pls!!!!
Menstruatie dupa menstruatie
Început de iubitzik89, Joi 8 mai 2008 · 2 răspunsuri · 3.118 vizualizări
citeste cu atentie la "efectele secundare"-din prescriptiile anticonceptionalelor si vei observa ca este doar o perioada de acomodare a organismului...
anticonceptionalele le-ai luat "dupa ureche" sau ai consultat un medic.....parerea mea este sa folosesti ca masura de precautie si prezervativul pana esti sigura ....si consulta si un medic
intra pe site-uri specializate si citeste mai mult despre anticonceptionale....uneori pot face mai mult rau decat bine...ok?
anticonceptionalele mi le-a prescris un medic pt k am dereglari hormonale...si am vazut k scria la efecte secundare mici sangerari intermenstruale...dar faza e k la mine sunt mai mari..in fine o sa vad ce se intampla si luna viitoare. ms oricum pt raspuns(si am folosit prezervativul;))
