Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
costacara

Golf 5 - topic combinat

Rate this topic

Recommended Posts

salut

acum doua zile mi s-a defectat masina, un golf 5 tdi 1,9 de 105 cp. La o intersectie am bagat in viteza 1 si pe urma a 2-a, si cand am accelerat mi s-a oprit motorul si nu a vrut sa mai porneasca. Ulterior am aflat ca s-a rupt o piesa la turbina. Masina are 96000 km. Locuiesc in Spania , la Madrid. As vrea sa ma ajute si pe mine cineva si sa-mi sugereze ce trebuie sa fac. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la un service autorizat de VW si inlocuieste piesa, fara ea nu va merge masina deloc, problema e ca nu e tocmai ieftina turbina dar nu ai alta solutie (acuma depinde ce e). Nu merge ca la Dacie ca o legi cu sarma :huggles:)

bafta

Edited by BlackAngel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum cu ninsorile astea, am fortat-o sa o scot din parcare si mi s-au aprins ESP-ul si ABS-ul, si nu imi mai intra in viteze, aveti idee ce ar putea fi?

Probabil ca ai agatat cu dedesubtul in ceva nameti inghetati, si ti-ai rupt cablul de la senzorii de turatie ale rotilor...de aia se aprinde becul ABS/ESP.

Cu intratul in viteza...incearca sa faci operatiunea cu motorul oprit.Daca asa intra, s-a prapadit ambreiajul...daca tot nu intra, o fi mecanismul de selectare din cutie.

Edited by hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul porneste normal, schimbatorul de viteze intra pe pozitii, dar nu misca roata de nici o culoare......ar putea avea ESP-ul vre-o legatura(am inteles ca as putea avea gheata pe niste discuri.....si sa nu imi mai citeasca senzorii nu stiu ce informatii......si din aceasta cauza, sa imi taie tractiunea)? E normal ca la 23000km, sa mi se rupa abreiajul? Sau ar trebui sa ma duc la garantie?

 

sau sa-mi se fi sudat ambreiajul, tot datorita ghetii....?

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorul porneste normal, schimbatorul de viteze intra pe pozitii, dar nu misca roata de nici o culoare......ar putea avea ESP-ul vre-o legatura(am inteles ca as putea avea gheata pe niste discuri.....si sa nu imi mai citeasca senzorii nu stiu ce informatii......si din aceasta cauza, sa imi taie tractiunea)? E normal ca la 23000km, sa mi se rupa abreiajul? Sau ar trebui sa ma duc la garantie?

 

sau sa-mi se fi sudat ambreiajul, tot datorita ghetii....?

Sistemul ESP n-are nici o legatura cu "taierea" tractiunii. El controleaza doar traiectoria masinii franand una sau mai multe roti individual, in diverse cazuri de alunecare laterala care implica abaterea masinii de la traiectoria perfecta pe care masina ar trebui sa o adopte in functie de pozitia volanului. Daca ESP-ul pica, singurul lucru este ca iti va aprinde indicatorul de service ESP/ABS(ambele sisteme au aceeasi baza a functionarii lor), si sistemul nu-ti va mai controla traiectoria masinii in curbe. Deci vei putea sa conduci ca la raliu, prin derapaje controlate... :)

E cutie manuala sau automatica?

Oricum, la 23000km este anormal sa se defecteze componentele transmisiei.Du-te la cei care ti-au vandut-o, sa rezolve problema. Insa, nu le spune ca ai fortat-o prin nu stiu ce nameti...s-ar putea sa incerce vreo eschiva... :good:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cutie manuala

 

ma voi duce, dar dupa cum ii stiu eu pe romani, si mai ales pe cei de la Cardinal Motors, cred ca imi vor spune "proasta utilizare" si voi fi nevoit sa platesc, asa ca PREVENTIV, vreau sa fiu totusi pregatit cu banii........, si din acest motiv ma intereseaza mai mult ce ar putea avea.......

 

si mai vreau sa vad si dupa ce se mai dezgheata pe week-end, daca e vre-o diferenta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×