Mircea Has 0 Raportează post Postat Martie 19, 2008 Un scurt rezumat al evenimentelor: 1. In urma unei "erori de comunicatie intre sistemele ING Bank Romania" (citat din raspunsul la sesizare) trei plati efectuate in 13.10.2007 nu au fost blocate. 2. Dupa 3 ZILE eroarea de comunicatie nu s-a remediat si pe 15.10.2007 mi s-a permis retragerea de la un ATM ING. 3. In urma acestei retrageri de bani, contul meu a ajuns pe sold negativ (contul NU este descoperit). 4. La sediul ING din Dorobanti, doamna ******** mi-a explicat ca normal ar fi sa cunosc situatia soldului contului meu si ca mi se percepe dobanda! CONCLUZIE: Pentru eroarea "de comunicatie" (care a durat 3 zile) plateste clientul cu o "dobanda PENALIZATOARE" (citat din raspuns ING) de 40% pe an. Intrebari: 1. De ce trebuie sa plateasca clientul pentru erorile de comunicatie? 2. Comisionul de administrare al contului si al cardului pentru ce se percepe? Nu ar trebui sa fie ADMINISTRAT astfel incat sa nu existe astfel de probleme, sau daca exista sa nu fie penalizat clientul pentru erorile bancii? 3. Angajatii ING sunt instruiti pentru a fi impertinenti? Consider ca un cont nedescoperit ar trebui sa ramana nedescoperit prin mijloace de interzicere a tranzactiilor, si nu prin supravegherea de catre client a situatiei soldului contului. Partajează acest post Link spre post Distribuie pe alte site-uri