Sari la conținut
Forum Roportal
cezarzanf

Minolta Dimage 7I

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

Va salut.

Aceste este primul topic deschis de mine pe acest forum. Sunt incepator in arta fotografiei. Doresc pentru inceput sa va cer parerea despre urmatorul aparat achizitionat de curand.

Am cumparat de la o cunostinta un aprat foto Minolta Dimage 7i. Aparatul este ca nou. Nu a fost folosit mult timp si aste stiu sigur.

Mai am un filtru UV Hoya 49mm si telecomanda, ambele cumparate separat.

Aparatul a costat 800 lei impreuna cu filtru si telecomanda. Are toate accesoriile la el inclusiv cutia si factura.

Am mai cumparat un set de baterii Maha de 2700mA si un incarcator Maha la 130 lei ambele.

Apoi am mai achizitionat un card de 2GB Sandisk Ultra III 133x la pretul de 139 lei.

Zilele trecute mi-a sosit si trepiedul Giottos VT809 - trepied foto + husa Matin 6656 la pretul de 149 lei.

 

Am vazut ca in magazin pretul unul aparat minolta Dimage 7I este de 2100-2400 lei.

Am facut o afacere buna?

Stiu ca acum e deja cumparat si poate nu mai are rost intrebarea mea.

Nu imi permiteam sa cumpar ceva nou gen Canon EOS 350d sau 400d caci saream de 2000 lei fara card si restul accesoriilor.

Ma intereseaza daca pot sa invat arta fotografiei cu acest aparat si daca este destul de bun si cu ce se compara (daca se poate spune asa).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Doresc pentru inceput sa va cer parerea despre urmatorul aparat achizitionat de curand.

Am cumparat de la o cunostinta un aprat foto Minolta Dimage 7i. Aparatul este ca nou. Nu a fost folosit mult timp si aste stiu sigur.

Mai am un filtru UV Hoya 49mm si telecomanda, ambele cumparate separat.

Aparatul a costat 800 lei impreuna cu filtru si telecomanda. Are toate accesoriile la el inclusiv cutia si factura.

Am mai cumparat un set de baterii Maha de 2700mA si un incarcator Maha la 130 lei ambele.