Jump to content
Forum Roportal
motoras82

internet la tara

Rate this topic

Recommended Posts

Buna ziua,

Nu va suparti sunt si eu un incepator.

Eu sunt din Visina, Olt la 11 km de Corabia.

Eu as vrea sa gasesc un provider prin satelit care sa-mi ofere conexiune la internet pentru maxim 100 de calculatoare.

Eu chiar nu stiu de unde sa incep, daca stie cineva ceva....

Va multumesc,

Buna ziua,

Nu va suparti sunt si eu un incepator.

Eu sunt din Visina, Olt la 11 km de Corabia.

Eu as vrea sa gasesc un provider prin satelit care sa-mi ofere conexiune la internet pentru maxim 100 de calculatoare.

Eu chiar nu stiu de unde sa incep, daca stie cineva ceva....

Va multumesc,

Iti putem furniza noi internet prin fibra optica cu viteze mari si preturi mici . Ma gasesti la nr 0722.434.736 Mihai

Am placerea de a anunta disponibilitatea internetului 4G pe teritoriul Romaniei. Acoperire: Structura este deservita de catre cei de la 2KTelecom,iar marile orase sunt acoperite in proportie de 80%,micile orase un 50% ...proiect in continua dezvoltare. Raza unei antene 4G este de 12-15 km in camp deschis si 3-5 km in mediu urban. Servicii deservite: Abonamente lunare,cu aparatura gratuita (sau in custodie) pentru persoane fizice sau juridice,viteza garantata de upload/download deservite de catre cei de la Necc Telecom. Avantaje: - semnal garantat in zonele acoperite - fara limitare de trafic - posibilitatea de a promova serviciile Necc Telecom si castiga un 19% din factura Preturi abonament: - abonamentele incep de la 7 euro pe luna - aparatura este gratuita in cazul contractarii pe 2 ani - viteza garantata si abonamente personalizate necesitatilor dvs.

Ce este Tehnologia VoIP?

Telefonia IP cunoscută şi sub numele de VoIP (Voice over IP) este o tehnologie care a

post-386234-0-48108200-1360501198_thumb.jpg

post-386234-0-67410900-1360501210_thumb.jpg

O conexiune prin satelit pentru 100 de calculatoare nu cred că ar fi aşa rentabilă