Sari la conținut
Forum Roportal

Postări Recomandate

rupe-o definitiv si cauta un psiholog bun la care sa te duci.

raspunsul la intrebarea de ce e "de-aia".

ce e dragostea? o amagire? o naivitate de care profita unii? o gogoasa inventata?

o chestie cu care suntem manipulati ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
rupe-o definitiv si cauta un psiholog bun la care sa te duci.

raspunsul la intrebarea de ce e "de-aia".

ce e dragostea? o amagire? o naivitate de care profita unii? o gogoasa inventata?

o chestie cu care suntem manipulati ?

sa caut un psiholog.....sunt studenta in anu 2 la psihologie...si inca ma minunez cum am putut ajunge in starea asta .... cu toate consilierile pe care le-am dat prietenelor si care culmea au avut si rezultate pozitive... la mine parca nu au nici un efect...dar inca sper sa-mi treaca repede...da cred ca ai dreptate cu manipularea...sunt intr-u totul de acord...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am visat candva la o relatie perfecta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
cred ca suntem de-acord ca e mult mai usor sa-i tratezi pe ceilalti decat sa te tratezi pe tine :o:

o nimica toata....e usor cand nu esti afectat...asculti si-ti dai cu parerea...dar asa...e imposibil...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

jap-jap doua palme si trezireaaa !!! :cheer:

 

mdea, usor de spus din partea mea, sper sa o ies ca o glumita

 

traieste pana la capat experienta, consuma din ea pana nu mai ramane nimic, consuma-te pe tine pana te secatuiesti si apoi vei inflori din nou. asta cred eu ... si cu putin curaj, trece :good:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu crezi ca ar trebui sa-i spui ca te deranjeaza acele lucruri apoi sa ajungeti la o decizie?ma gandesc ca fiind studenta la psihologie ai stii si cum sa zici fara sa pari egoista sau prea slaba....

Partajează acest post