Jump to content
Forum Roportal

Schimbare ID/Carnet de conducere expirat

Rate this topic

Recommended Posts


In 10 luni imi expira carnetul de conducere de Maryland.

Stie cineva in ce state pot sa merg si sa-l schimb pe altul nou, valabil pe alti 4/5 ani? In Miami, unde locuiesc, stiu sigur ca n-o sa pot sa fac treaba asta...

Am social card, dar viza J1 mi-a expirat candva prin 2004 :doh:

Multumesc pt. ajutor

Share this post

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now