Jump to content
Forum Roportal
Sign in to follow this  
Roxana@ Elena

Arketis 20 mg

Rate this topic

Recommended Posts

cine imi poate spune cate ceva despre acest antidepresiv.......ca acesta mi-a fost mie recomandat...cel putin la inceput...adica doamana doctor psihiatru mi l-ea recomndat pentru o saptamana ca sa vad cum reactionez la el....voi lua un sfert de tableta pe zi dimineata arketis

 

vagostabyl-si acesta este celalalt medicament dat de domana doctor...cine a aluat asa ceva ce poate sa imi spuna sau cine stie cate ceva despre aceste pastile

Share this post


Link to post
Share on other sites

vad ca nimeni inca nu stie...da nu-i nimic m-am interesat eu...intre timp-este acelasi lucru cu seroxatul...stiu ca mai sunt persoane care l-au luat...as vrea sa stiu care au fost reactiile lor la aceste medicamente...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vad ca nimeni inca nu stie...da nu-i nimic m-am interesat eu...intre timp-este acelasi lucru cu seroxatul...stiu ca mai sunt persoane care l-au luat...as vrea sa stiu care au fost reactiile lor la aceste medicamente...

 

 

Da, e acceasi substanta ca seroxatul, difera numele pentru ca e produs de ala companie farmaceutica. poate sa dea ca efecte secundare/reactii adverse somnolenta, greata, ameteli, tremuraturi, senzatii de pierderea echilibrului, de obicei reatiile astea adverse se reduc sau dispar in citeva zile - o saptamina, daca nu, poate fi nlocuit cu alt medicament cu acelasi efect dar cu alta substanta activa.

Al doilea medicament e practic un amestec de plante medicinale, nu ar trebui sa dea reactii adverse decit daca esti alergica la acele plante.

Ai incercat putina consiliere / terapie psihologica inainte sa apelezi la antidepresive?

Bafta!

Edited by florianb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da, e acceasi substanta ca seroxatul, difera numele pentru ca e produs de ala companie farmaceutica. poate sa dea ca efecte secundare/reactii adverse somnolenta, greata, ameteli, tremuraturi, senzatii de pierderea echilibrului, de obicei reatiile astea adverse se reduc sau dispar in citeva zile - o saptamina, daca nu, poate fi nlocuit cu alt medicament cu acelasi efect dar cu alta substanta activa.

Al doilea medicament e practic un amestec de plante medicinale, nu ar trebui sa dea reactii adverse decit daca esti alergica la acele plante.

Ai incercat putina consiliere / terapie psihologica inainte sa apelezi la antidepresive?

Bafta!

pai domnu psi ma indrumat catre un psihiatru caci in momentu de fata nu mai puteam

Share this post


Link to post
Share on other sites
pai domnu psi ma indrumat catre un psihiatru caci in momentu de fata nu mai puteam

 

Mai, ia incearca si tu sa lupti singura contra depresiei, ca e posibil si nu e ceva foarte greu.

Depresia nu are o cauza organica, nu e o boala f. grava.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai, ia incearca si tu sa lupti singura contra depresiei, ca e posibil si nu e ceva foarte greu.

Depresia nu are o cauza organica, nu e o boala f. grava.

mda...jusor de zis dar cand deu traiesc`intr-unn stres continuu e imposibil.....si nu vb numai de depresie e vb ca am ajuns pana la momentul in care nu imi mai pasa de viata mea....acum poate si cu ajutorul psihoterapiei situatia s-a mai schimbat dar mai exista acel risc...de a face prostii

Share this post


Link to post
Share on other sites
mda...jusor de zis dar cand deu traiesc`intr-unn stres continuu e imposibil.....si nu vb numai de depresie e vb ca am ajuns pana la momentul in care nu imi mai pasa de viata mea....acum poate si cu ajutorul psihoterapiei situatia s-a mai schimbat dar mai exista acel risc...de a face prostii

 

Mai, fa si tu efortul. Am cunoscut oameni care chiar erau in situatii disperate si n-aveau ce face. Asa e si cazul tau?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai, fa si tu efortul. Am cunoscut oameni care chiar erau in situatii disperate si n-aveau ce face. Asa e si cazul tau?

deci...domnu meu psiholog a zis ca ma aflu in prapastie si ca e foarte greu sa ma ridic de acolo...ca e nevoie de multa munca si totu se va face treptat......deci poti zice ca e un caz destul de disperat...eu nu am sprijinul familie...vreau sa imi termin facultatea...dar nu vreau sa ii fac pe cei din jur sa se simta prost sau sa ii ranesc pentru ca am devenit imuna sau nepasatoare la problemele lor....efectiv acum am eu nevoie de ajutor si ei nu inteleg asta

Share this post


Link to post
Share on other sites
deci...domnu meu psiholog a zis ca ma aflu in prapastie si ca e foarte greu sa ma ridic de acolo...ca e nevoie de multa munca si totu se va face treptat......deci poti zice ca e un caz destul de disperat...eu nu am sprijinul familie...vreau sa imi termin facultatea...dar nu vreau sa ii fac pe cei din jur sa se simta prost sau sa ii ranesc pentru ca am devenit imuna sau nepasatoare la problemele lor....efectiv acum am eu nevoie de ajutor si ei nu inteleg asta

 

 

Are dreptate, dar tre' sa intelegi ca munca asta multa tu esti cea care trebuie sa o faca!

Ai zis ca vrei sa termini facultatea. Ok, atunci foloseste-te de asta ca sa iesi din depresie. Iti stabilesti singura un scop legat de facultate (de exemplu sa iei toate examenele in sesiunea asta, sau sa iei macar un examen cu nota 10 in sesiunea asta) si muncesti cit poti sa-ti realizezi scopul propus. Dupa ce vei realiza ce ti-ai propus si o sa vezi cit de usor a fost, o sa-ti recapeti increderea in tine. Ce zici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×