Sari la conținut
Forum Roportal
melinda26

Ce materii as putea preda?

Evaluează acest topic

Postări Recomandate

As dori sa ma lamuriti intr- o problema importanta pentru mine. Sunt studenta anul IV la Universitatea de Vest "Vasile Goldis " din Arad, profil Contabilitate si Informatica de Gestiune. In primul an am studiat Complemente de matematica (l-am luat cu 10). Tot in primul an am mai studiat si Matematici economice (am luat 10). In anul al doilea am avut o materie de o durata de un semestru Teoria grafurilor (am luat 10). Iar in celalalt semestru am studiat Statistica economica (am luat 7). As dori foarte mult sa devin profesoara de matematica. M-ar interesa ce trebuie sa fac pentru a putea preda matematica si daca e posibil. In primul rand pentru ca termin o facultate la forma de invatamant ID si pentru ca este de profil economic. Mai precizez ca as dori sa predau la clasele 5-8 sau si liceu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai terminat facultatea te poti angaja doar ca SUPLINITOR NECALIFICAT.

Pentru matematica trebuie sa ai licenta in specializarea matematica. Orice alta specializare, chiar daca e din cadrul facultatii de matematica, nu este admisa.

pentru detalii vezi

 

http://www.univagro-iasi.ro/ro/files/legis...ui_didactic.pdf

 

Art. 7 aliniat 1

Editat de Paul Atreides

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri